בתוך קופסת עוגיות: רימונים ומחסניות נחשפו בחצר בית ספר

שעות לאחר ביקור השר בן גביר בעיר: המשטרה חשפה אמצעי לחימה מוסלקים בחצר בית ספר בלוד • השר בביקורו: יהיו עוד תקנים לשוטרים - קשוב למה שקורה בעיר
חיים טוויל
כ"ו ניסן התשפ"ג / 17.04.2023 12:42

שוטרי תחנת לוד פתחו לפני זמן קצר בחקירה מואצת, עם חשיפת פריטי אמל״ח המוסלקים בקופסה, לרבות רימונים ומחסניות במתחם שטח בית ספר בעיר.

שוטרי תחנת לוד פתחו בצהרים (שני) בחקירה מואצת, לאחר שהמשטרה חשפה אמצעי לחימה מוסלקים בחצר בית ספר בלוד.

בין השאר נמצאו רימונים ומחסניות בתוך קופסת עוגיות.

חבלן המשטרה בחן את הפריטים, לצד סריקה בזירה להסרת כל סיכון נוסף לציבור. בתום הפעילות הועברו הממצאים להמשך מיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי של משטרת ישראל.

החשיפה התגלתה שעות אחרי ביקורו של השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר בעיר.

השר בן גביר אמר במהלך הביקור: “הגעתי לכאן קודם כל לתמוך ולחזק. כששר מגיע לכאן זו אמירה, ומעבר לאמירה אנחנו עובדים קשה. בעזרת השם בחודשים הקרובים יגיע התקציב – וזה לא סוד. יש תשעה מיליארד שקלים תוספת. עם הכסף הזה, לפי התקציב, יש עוד 3,225 תקנים לשוטרים חדשים ותהיה עליית משכורות כדי שיהיה משתלם להתגייס למשטרה”.

השר בן גביר הוסיף: “אני חושב שהתקציב הזה והכוח הזה של המשטרה שיהיה גם כאן בלוד וגם במקומות אחרים בארץ, יכול לעזור ולמגר במלחמה בפשיעה. אני קשוב למה שקורה, ראש העיר שולח לי הודעות, לפעמים בשתיים או בארבע לפנות בוקר, ואני מגיב כמובן כי אני באמת רוצה שיהיה טוב לעם ישראל”.

השר לביטחון לאומי ציין את חשיבות הקמת המשמר הלאומי כדי לחזק את הערים המעורבות. “שלושת החודשים האחרונים הוכיחו כמה חשוב משמר לאומי. אנחנו נוסיף שוטרים ואני אחזק את המשטרה. זה התפקיד הראשון שלי, אבל תפקידי הוא גם להקים משמר לאומי”.

הוא פונה לראש עיריית לוד יאיר רביבו: “ראש העיר, אני כאן תמיד כמו שאתה יודע, מגיע לכל קריאה. הפרויקט שלנו הוא למגר את הטרור, את הפשע, את משפחות הפשע. יש הרבה תקוות, הרבה רצונות, הרבה ציפיות, דברים לא נפתרים ביום אחד, אבל בחודשים הקרובים מגיע תקציב, נבנה משמר, נוסיף תקנים. אני מאמין שהמשטרה יכולה לבצע את זה, אני את הכוח נותן למשטרה – ואני מאמין בכוחה וביכולות שלה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות