“חרדי שבוחר לשבת מבוקר עד ערב וללמוד תורה – זה דבר טוב מאוד”

בשיחה עם עם ענת דוידוב וגדעון אוקו ב־103FM, אמר שר התרבות כי העברת תחום האחריות על טקסי יום העצמאות לשרת התחבורה - היה "אחד המהלכים המבריקים שלי" • "אם משפחה שכולה תבקש שלא אגיע לטקס יום הזיכרון - אכבד"
חרדים 10
כ"ו ניסן התשפ"ג / 17.04.2023 10:57

לקראת טקסי יום הזיכרון לשואה: שר התרבות והספורט, מיקי זוהר, שוחח הבוקר (שני)  עם ענת דוידוב וגדעון אוקו ב־103FM בתוכנית ‘שבת תשע’, ואמר כי העברת תחום אחריות טקסי יום העצמאות לשרת התחבורה מירי רגב הייתה “מהלך מבריק” בעיניו.

השר זוהר הגיב גם למחאת משפחות שכולות, שחלקן מביעות התנגדות להגעת פוליטיקאים לטקסי יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל: “זה שובר את הלב. אנחנו אוהבים ומוקירים את המשפחות השכולות, הם נתנו למדינה הזו את המקסימום שאפשר לתת, את המחיר היקר ביותר שאפשר לשלם. אם אני אוזמן לטקס ומשפחה שכולה תדרוש ממני לא להגיע אני אכבד את בקשתה, אבל אני לא חושב שזה צריך להיות המצב.

“שנאת האחים שנוצרה בעם ישראל והקרע הורס ויהרוס כל חלקה טובה. גם אם יש בנינו מחלוקות, נהיה חייבים לדעת לחיות אחד עם השני ולכבד אחד את השני”.

על מתווה הגיוס החדש שהציעה הקואליציה – אמר: “אם היו המפלגות החרדיות באות לבני גנץ ואייזנקוט ואומרות להם: ‘אנחנו רוצות לשבת איתכם בקואליציה וחוק הגיוס שהוצג על־ידי גלנט לא מתאים, צריך להפוך אותו קצת יותר קיצוני לטובת המטרות שלנו’, האמינו לי הם אומרים להם ‘בשמחה’.

“זו גרסה מאוד טובה והגיונית, גרסה שנצטרך להעביר אותה. מי שהוא חרדי והוא בוחר לשבת מבוקר עד ערב וללמוד תורה, זה לא דבר רע בעיניי, זה דבר טוב מאוד”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות