סוף עונה באתר BranDeals – סניקרס במחירי רצפה

האביב כבר כאן והקיץ מתקרב בצעדי ענק: לרגל העונה החמה שמוציאה את כולנו מהבית למגוון פעילויות עד הסתיו (לפחות), אתר נעלי המותגים ברנדילז משיק מגוון מבצעים והנחות
תוכן שיווקי
כ"ה ניסן התשפ"ג / 16.04.2023 10:47

עוד כמה טיפות של גשם והחורף כבר אוטוטו מאחורינו. עם הפנים קדימה אל עונת הטיולים והפעילויות, כדאי להצטייד מחדש בשפע המותגים שמחכים לכם באתר BranDeals – וליהנות מעשרות אחוזי הנחה.

נעלי טיולים והליכה

עונות האביב והקיץ אהובות במיוחד על ישראלים. רק תראו כמה מאיתנו יוצאים לרחובות הערים הגדולות בקיץ לעומת החורף, כדי להבין את ההבדל. גם חובבי טיולים והליכות מצטרפים בשמחה לרשימה. אי אפשר לטעות באלפי המטיילים שיוצאים ליהנות בחיק הטבע בעונה החמה.

הנעליים המתאימות ביותר לטיולים או להליכות בטבע, חייבות להיות נעליים סגורות ומעט גבוהות; זאת כדי להגן על כפות הרגליים וחלקן העליון מפני צמחים, אבנים בולטות ושאר צרות שעלולות לפגוש אותנו על מסלול הטיולים.

מאותם טעמים בדיוק, ברור שלא מומלץ לצאת לחיק הטבע או לטיולים כשאנו חמושים בסנדלים; זה עלול להיות בעוכרנו. למעשה אפשר להגיד שהנעליים המתאימות ביותר לטיולים הן סוג של מיני מגפיים, כגון נעלי פלדיום או נעלי מירל.

סניקרס שטוחים יכולים להיות פתרון אמצע, למי שלא רוצה או לא אוהב נעליים גבוהות מדי. כמו כן ברנדילז מציע גם מבחר כובעים להגנה מהשמש וגרביים לבחירתכם.

נעלי ריצה וספורט

חובבי הפעילות הגופנית לא נותנים לעונות השנה לחרב להם את השגרה; אבל גם הם חייבים להודות שעדיף לרוץ ולעשות ספורט בימים חמים ולא קרים. אין פלא שהפארקים, הטיילות ורחובות הערים מתמלאים באנשים רצים / רצות בכל גיל, שיכולים סוף סוף להגדיל את מכסת האימונים בלי להירטב.

נעלי ריצה באופן מיוחד ונעלי ספורט באופן כללי, מתוכננות כך שיוכלו לשאת בעומסים חריגים. בניגוד למצבים רגילים כגון הליכה, ריצה או פעילות גופנית אינטנסיבית אחרת מגדילה את העומס על כפות הרגליים פי כמה עשרות או מאות בהשוואה.

לצורך כך נעליים המוגדרות מראשיתן כמיועדות לריצה או לטניס למשל, מגיעות עם סופגי זעזועים משופרים, ריפוד איכותי יותר וחומרים עמידים יותר לבלאי מואץ. כדי שהנעל תהיה נוחה, יש לבחור בחצי מידה גדולה יותר ממידתכם; זאת כדי לוודא שיש מרווח מספק בין הבוהן לקצה הנעל. לא כדאי לגלות שהנעל לוחצת ונצמדת רק כשאתם כבר בשטח.

נעלי ספורט יש להחליף בתדירות גבוהה יותר לעומת נעליים מסוגים אחרים, שכן הן מתבלות מהר יותר בשל שימוש חוזר ואינטנסיבי. בדרך כלל התחלופה הרצויה צריכה להיות לאחר 500 עד 800 קילומטרים, מה שאומר בערך כל רבעון או כל שנה (תלוי בתדירות השימוש).

המותגים הלוהטים

למי שמעדיף לקנות נעליים לפי מותגים ופחות לפי פונקציונליות – באתר תוכלו למצוא כמעט את כל המותגים המובילים בעולם הסניקרס: החל מנייקי ואדידס וכלה בפליי לונדון. אבל בין לבין תמצאו גם את מותגי האמצע, הפופולריים בציבור הישראלי לא פחות – כגון פלדיום ומירל (שהוזכרו בהקשר לטיולים), וכן דגמים נוספים כגון הוקה, דה נורת’ פייס ועוד.

מותגים אלו זולים יותר בהשוואה לאדידס ונייקי, בלי להתפשר על איכות וביצועים. עד כמה הם פופולריים בישראל? בדיקה קטנה בגוגל מראה שיש אלפי חיפושים בכל חודש עבור ביטויים כגון נעלי פלדיום או נעלי מירל. בנוסף ניתן לקנות גם את סנדלי בירקנשטוק האיכותיים, אם עדיין לא הצטיידתם בנעליים פתוחות ונוחות לקראת הקיץ החם שלנו.

עשרות אחוזי הנחה באתר ברנדילז על נעלי גברים, נשים וילדים – לא כדאי לפספס!

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות