גוטליב: על מה אני צריכה להתפשר? אני הממשלה ויש לי 64 מנדטים”

ח"כ טלי גוטליב: "אני שואלת אתכם ברצינות, כייף לכם לקום בבוקר? נעים לכם לאן שהשמאל דרדר את החוסן של המדינה שלנו?" • "השמאל גורם לאויבנו לחשוב שאנחנו חלשים"
חרדים 10
כ"ה ניסן התשפ"ג / 16.04.2023 10:04

ח”כ טלי גוטליב מהליכוד התייחסה היום (ראשון), בתוכניתם של ענת דוידוב וניסים משעל ב-103FM, לדבריה בהפגנה אמש בעד הרפורמה המשפטית – לאחר שאמרה כי “השמאל בגד במדינת ישראל”.

מה גרם לרבבות תיירים להגיע לטייל בירושלים בימי חג הפסח?

“אני שואלת אתכם ברצינות, כייף לכם לקום בבוקר? נעים לכם לאן שהשמאל דרדר את החוסן של המדינה שלנו?”, אמרה גוטליב בפתח דבריה. “השאמל בגד במדינת ישראל. אני כשלעצמי באמת מאמינה בצורך באופוזיציה, בצורך בדעות אחרות, השמאל שאני הכרתי זה לא מה שאני רואה היום. השקרים הבוטים, הקריאה לישראל לדיקטטורה. אתם מבינים שהשקרים האלו עלו לנו? אני אומרת את האמת, בגלל זה הם כל כך כועסים. אם יפגעו במישהו אני אהיה הנפגעת הראשונה. תפסיקו, ההסתה שאני עוברת על אהבתי את המדינה הזאת, אם יש מישהו שיפגע זה רק אני”.

גוטליב נשאלה מי ירצה לפגוע בה – והשיבה: “מאות ההודעות שאני מקבלת”.

באשר לטענה כי בכך שהיא מכנה את אנשי השמאל “בוגדים” היא מסיתה נגדם – ענתה גוטליב: “תפסיקו עם הילדותיות, זו לא קריאה לרצח ולא נעליים. תפסיקו עם זה. אגיד בדיוק מה צריך לעשות לאנשים כמו אהוד ברק, על ההמרדה הוא צריך להיעצר. אהוד ברק על זה שהוא דיבר על הנשק הגרעיני של ישראל צריך לשבת במאסר.

“על מה אתם מדברים? הוא מפחיד מפני דיקטטורה. אני שומעת פודקאסטים שלו, אני לומדת את האנשים האלה, לא עניינה אותו הרפורמה, הוא ידע כל הזמן שזה לא משנה. כל מי שהוא משפטן בן יומיים מבין שיש במערכת המשפט דברים שמחייבים שינוי לטובת האזרחים. אז תפסיקו לספר לעם ישראל על זה שיש פה דיקטטורה”.

לדבריה, “יש חוזה בלתי כתוב בין אזרחי מדינת ישראל למדינת ישראל. אנחנו לא נפגע בחוסן החברתי, בביטחון, במעמדנו בעיניי עצמנו ובעיניי העולם. אני לא מדברת על עונש על בגידה. השמאל בגד במדינת ישראל, בחוסן החברתי ובביטחון שלה.

“מי מגדיר אותנו מאז פרעה? פרעה היה הראשון שהגדיר אותנו כעם, מי שמגדיר אותנו ונותן לנו את המראה הטובה ביותר – זה אויבנו. תסתכלו מה חסן נסראללה, מספר 2 ומספר 3 שלו, איך הם מדברים על מדינת ישראל, שאנחנו בחולשה, שיסוי, שזה הזמן לפגוע בנו. כל הכבוד לצבא ההגנה לישראל שנתן מכת מחץ שלושה ימים כנגד מטרות רבות של חיזבאללה בצפון ושל חמאס בדרום”.

על הניסיון לפשרה ברפורמה המשפטית אמרה גוטליב: “לו דעתי הייתה נשמעת, אמרתי את זה גם אצלכם, שאסור להיכנע כי ממילא ההפגנות תמשכנה, והנה צדקתי. על מה אני צריכה להתפשר? אני ממשלה ויש לי כוח קואליציוני של 64 מנדטים, על מה אני צריכה להתפשר? אנחנו לא במלחמת אגו, אנחנו במאבק על צביונה של מדינת ישראל כמדינה יהודית, דמוקרטית. אם הפשרה היא שאני לא אצביע למינוי שופטים, בהצלחה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות