דירוג האשראי • שמחה רוטמן: לא מדובר בעיתונאים אלא בתועמלנים

התועמלנות של "עיתונאים" שמזמן זנחו את עבודת העיתונאות ועברו להיות דוברי המחאה נגד ממשלת הימין לא תשנה את העובדות • לא תשמעו מאותם "עיתונאים" מילה של ביקורת על הגורמים באופוזיציה שמנסים לגרור את ישראל לבחירות נוספות
ח"כ שמחה רוטמן
כ"ה ניסן התשפ"ג / 15.04.2023 22:16

דירוג האשראי של ישראל לא ירד, וההודעה של ‘מודיס’ אומרת כמה דברים מאוד לא נעימים על המחאה, והנזקים שהיא גרמה, אז כרגיל עוברים למתקפה.

התועמלנות של “עיתונאים” שמזמן זנחו את עבודת העיתונאות ועברו להיות דוברי המחאה נגד ממשלת הימין לא תשנה את העובדות.

אותם “עיתונאים” מתעלמים מהטקסט המפורש של ‘מודיס’ שאומר שגרירת ההסתדרות והצבא למחאה, הביאה לפגיעה ביציבות המשק. אין להם מילת ביקורת על זה.

כי הם לא עיתונאים אלא פעילי מחאה.

כנ”ל ההתעלמות שלהם מהפעם הקודמת ש’מודיס’ העבירו את התחזית מחיובית ליציבה. זה היה ב-2020 וחוסר היציבות הפוליטית ומערכות הבחירות הרבות הובילו לאותה הורדת תחזית.

לא תשמעו מאותם “עיתונאים” מילה של ביקורת על הגורמים באופוזיציה שמנסים לגרור את ישראל לבחירות נוספות, וזו אפילו מטרה מוצהרת שלהם.

כי כאמור, לא מדובר בעיתונאים אלא בתועמלנים. הלאה.

הם כמובן שוכחים את האזכור לשסע החברתי שהתגלה, שבכלל לא קשור לאופן קידום הרפורמה אלא לעובדה שמפלגה מזינה את עצמה בתעמולת שנאה, עד כדי כך שחברי כנסת מתנצלים על זה שהם מחייכים בנוכחות ראש הממשלה.

בנוסף, וזה הכי חשוב, “העיתונאים” כדרכם בונים איש קש. אין ספק שהיה עדיף הן לטובת הרפורמה במערכת המשפט והן לטובת החברה הישראלית, שהרפורמה הייתה מקודמת בהסכמה. גם שר המשפטים יריב לוין וגם אני הקטן, אמרנו את זה לכל אורך הדרך.

הבעיה הייתה שמפלגות האופוזיציה לא הסכימו להידבר.

גם כרגע, מפגינים נגד מפלגות באופוזיציה על עצם העובדה שהם מנהלים משא ומתן. אז מה עושים אותם “עיתונאים”? טוענים שאנחנו לא הסכמנו להידבר, למרות שהפרסומים על השעות הרבות שהושקעו על ידי בהידברות בבית הנשיא ובמקומות אחרים ידועים להם.

למה? כי כאמור, לא מדובר בעיתונאים אלא בתועמלנים.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    נעלה נעלה
    16/04/2023 11:41
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. מממש כך….נתתם להם מספיק זמןןן…להבין את ההסתה הפרועה נגד הממשלה הנוכחיתתת…וברור כשמש שכל רצונם להפיל אותה….אזז נגמרו התרוצים והשקרים….וגם הנשיא הפוליטקאי נחשפו מזימותיו…יאללללללללללה לדרך בכל התנופה והכח…יישר כחכם עם ישראל הנצחי🇮🇱👨‍👩‍👧👨‍👩‍👦👨‍👩‍👧🇮🇱🇮🇱❤️‍🔥❤️‍🔥⚘️⚘️⚘️🍷🎻🎼פה בארץ חמדת אבות תתגשמנה כל התקוות🎼🎻🍷⚘️❤️‍🔥🇮🇱👨‍👩‍👧נעלה נעלה

  2. לא, ברצינות? רוטמן טוען שההמהפכה שהוא מקדם, והצורה שבה הוא מקדם אותה, הם לא הסיבה לשסע החברתי? י
    16/04/2023 13:05
    משה
  3. אפשר את זה ביותר מנותק מהמציאות,בבקשה?
    ובכלל, כל הטענות כאן נראות לקוחות מאיזה סרט גרוע של מארוול על מציאות אלטרנטיבית, או לחלופין מטיעון של שותפתו בקואליציה כשהגנה על אנס כזה או אחר בסגנון הנאנסת אחראית לאונס.
    זה לא שהצעדים שלו ושל הממשלה גררו את הצבא וההסתדרות אל תוך המחאה, אלא אלו המוחים שעשו זאת.
    הוא רצה להידבר? איפה זה היה כשבמהירות הבזק העביר את הצעת החוק שלו להצבעה בכנסת, בלי דיון ראוי בוועדה (היה אומנם דיון,רשמית – אבל לא מעשית)? איפה זה היה כשהצהיר שוב ושוב שהרפורמה תעבור כמו שהיא, בלי אף שינוי?

    אני לא יודע למי מכוון רוטמן את הפרופגנדה הזו, אבל אני מקווה שאין באמת אנשים עם זיכרון ולוגיקה כל כך לוקים בחסר עד כדי כך שיאמינו לו.