חברת המשקאות ‘יפאורה’ מעלה מחירים בשיעור של 6% עד 8.5%
שבועיים אחרי ביטול המס על המשקאות הממותקים: חברת המשקאות הודיעה לרשתות השיווק על העלאת מחירים החל מ-1 ביוני • במותגים שיתייקרו: "ספרינג", "תפוזינה", "שוופס", "אר-סי קולה", "קריסטל" ו"מיץ פז" • איומיו של שר הכלכלה שלא להעלות מחירים - לא מזיזים לחברה
אחרי ‘קוקה קולה’: חברות המשקאות השנייה בגודלה בישראל – מעלה מחירים.
לפי דיווח ב’כאן חדשות’ הבוקר (שישי), חברת ‘יפאורה-תבורי’ המשווקת משקאות, הודיעה לרשתות השיווק על העלאת מחירים החל מ-1 ביוני.
מדובר בהעלאת מחירים ל”ספרינג”, “תפוזינה”, “שוופס”, “אר-סי קולה”, “קריסטל” ו”מיץ פז” בשיעור של 8.5%-6%.
ההחלטה מגיעה כשבועיים לאחר ששר האוצר בצלאל סמוטריץ’ ביטל את המיסוי על המשקאות הממותקים, וכמעט חודש לאחר ש’החברה המרכזית למשקאות’ “קוקה קולה” הודיעה על העלאת מחירים גם היא.
איומיו של שר הכלכלה ניר ברקת שלא להעלות מחירים בעת הזו, לא השפיעו על החברות הגדולות – והנה חברת משקאות שנייה מעלה מחירים.
‘יפאורה’ דיווחה כי מכירותיה נפגעו בשנת 2022 בעקבות המיסוי על המשקאות הממותקים. אלא שהדיווחים על ביטול המיסוי לא מנעו ממנה להעלות מחירים לצרכנים.
תגובות
אין תגובות