רבה של חדרה לנתניהו במימונה: אנו צריכים את הנהגתך המופלאה

ראש הממשלה במימונה בחדרה: "נתגבר על כל המחלוקות בינינו" • רבה הראשי של חדרה התלהב: "לא קם לעם ישראל מנהיג מופתי, אמוני ונאמן כמו שאתה. אתה נושא שליחות גדולה לעם ישראל ואנו רוצים שתמשיך ביתר שאת. באתי להגיד לך עידוד - בת קול של מיליונים מעם ישראל"
אריה ריבקינד
כ"ב ניסן התשפ"ג / 12.04.2023 23:43

ראש הממשלה בנימין נתניהו השתתף הערב במימונה שנערכה במתנ”ס בעיר חדרה, בירך את המשתתפים לרגל החגיגות – וזכה לשבחים חסרי תקדים מרבה של העיר.

הסודות נחשפים: מדוע החרדים בוחרים לעשות קניות בירושלים?

נתניהו אמר: “המימונה היא חג האמונה – אמונה באחדות עמנו ובגדולת עמנו. זה חג נפלא של אמונה במסורת ישראל ובעתיד ישראל. יש לי אמונה עצומה בכוחות הגדולים שיש בעם שלנו, בכל אחת ואחד, ואנחנו מביאים אותה לידי ביטוי מול אלה שבכל דור ודור עומדים עלינו לכלותינו. הקדוש ברוך הוא מצילנו מידם עם קצת עזרה מאיתנו, וכשאנחנו מאוחדים אין כוח בעולם שיכול לנו”, אמר נתניהו.

ראש הממשלה הוסיף: “אנחנו נאבקים בהם גם בימים הקשים האלה ואנחנו נלחמים ומשיבים מלחמה מול האיראנים, מול סוריה, מול לבנון, מול עזה. אני מאמין באמונה עמוקה בכוחות העצומים שטמונים בעם ישראל ואני יודע שנתגבר על כל המחלוקות בינינו, כי אני יודע איזה מחיר שילמנו בתולדות עמנו כשהיינו מפולגים ואנחנו זוכרים את ההתלכדות שלנו בתקומת ישראל.

“אני מלא אמונה בעתיד ישראל. אני מאמין באחדות ישראל, בעתיד ישראל ובנצח ישראל. תרבחו ותסעדו!”

רבה של העיר חדרה, הרב ישראל מאיר ביטון קרא לנתניהו שלא להיכנע ללחצים המופעלים עליו.

הוא פנה לראש הממשלה ואמר: “גם אם לפעמים בלילות מרצדת בלבך מחשבה, ‘אולי הגיע הזמן שאני כבר אעשה לביתי ואפרוש, אולי הגיע הזמן שאצא מתוך עלילות הדם’ – אני באתי כאן להשמיע את התשובה למחשבותיך”.

לדבריו, התשובה תשמש “קול שופר למאות אלפים ברחבי הארץ. באתי להגיד לך את עידוד בת קול של מיליונים מעם ישראל. אתה לא צריך את התפקיד. אנחנו  צריכים את הנהגתך המופלאה, את יכולותיך, כישוריך וקשריך”.

הרב הכריז: “לא קם לעם ישראל מנהיג מופתי, אמוני ונאמן כמו שאתה. אתה נושא שליחות גדולה לעם ישראל ואנו רוצים שתמשיך ביתר שאת וביתר עוז.

“בתנ”ך לא הוכתר אחד בשם ידי השם, זולת ‘לבנימין אמר ידי ה”, אדוני ראש הממשלה, ידיד זה יד ועוד יד שמביא כוח, כוחנו באחדותנו – כאיש אחד ביום אחד”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    תושב סוג ב
    14/04/2023 12:44
    תושב סוג ב
  1. מה אכפת לי מה הדתיים מצביעים למה אני צריך לשלם על המימונה שהיה במתנס כשלי לא נתנו לי להשתתף