חגיגות ‘מימונה’: שידור חי מהכנסת • הישראלים מתנפלים על המאפיות

ראש הממשלה חוגג את המימונה במתנ"ס בשכונת בית אליעזר בחדרה • הנשיא חגג בביתו של חבר הכנסת לשעבר אורן חזן • לראשונה מתקיימת מימונה גם במשכן הכנסת • מזכירו של הרב הראשי קנה בחזרה את החמץ של מדינת ישראל מחוסיין ג'אבר
יוני גרין
כ"ב ניסן התשפ"ג / 12.04.2023 22:06

עם תום חג הפסח נפתחו במוצאי שביעי של פסח (רביעי) המאפיות שהיו סגורות לאורך כל ימי החג.

הסודות נחשפים: מדוע החרדים בוחרים לעשות קניות בירושלים?

שעה קלה לאחר יציאת החג, קנה הרב חגי שושן,  בשליחות הרבנים הראשיים, את החמץ של מדינת ישראל מידי חוסיין ג’אבר.

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר פרסם ברכה לרגל חגיגות המימונה. “חג אמונה, שנתגבר על הצרות והקשיים וננצח! יש לנו ממשלה טובה, רק צריך לממש את המדיניות, להיכנס באויבים שלנו ולנצח”.

חגיגות המימונה יתקיימו השנה לראשונה גם ברחבת הכנסת – ביוזמת יו”ר הכנסת, ח”כ אמיר אוחנה, שם הוצב אוהל מרוקאי המקושט כמיטב המסורת.

לרשות האורחים יעמדו כפתאנים ופריטי לבוש מסורתיים ססגוניים. שולחנות עם דברי מתיקה יוצבו במתחם, והרכבים מוזיקליים אותנטיים ינעימו בנגינה. קהל מכל רחבי הארץ יתארח בשלושה סבבים, החל מהשעה 22:00.

נשיא המדינה יצחק הרצוג פתח את חגיגות המימונה בעיר אריאל, שם השתתף באירוע בביתו של חבר הכנסת לשעבר אורן חזן. למעלה מאלף מתושבי העיר והאזור כולו הגיעו להשתתף בחגיגות של משפחת חזן שצפויות להימשך בשעות הקרובות.

ראש הממשלה בנימין נתניהו חוגג את המימונה  במתנ”ס בשכונת בית אליעזר בחדרה. אלי כהן, שלמה קרעי, יואב קיש וישראל כץ מהליכוד – ישתתפו הערב במימונה בשדרות, בבית אבי ונירית בוניפד. יו”ר המחנה הממלכתי בני גנץ התארח הערב במימונה בבית משפחת פרץ בשוהם ומשם ידרים ויגיע למימונה של משפחת אסייג בשדרות.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות