“ילדים מדהימים”: אביהם של סהר ומעיין ז”ל שנספו בשיטפון – משחזר

האב, ניני עשור: "הבת שלי הייתה בקשר עם אשתי. תוך כדי האירוע, היא מתארת לה מה קורה. וגם הבן שלי, ואנחנו מבינים שהוא מאבד שליטה על הרכב ונקלע לתוך שיטפון" • "נזכור אותם כהכי טובים בעולם"
חרדים 10
כ"ב ניסן התשפ"ג / 12.04.2023 21:09

ניני עשור, אביהם של סהר בת ה-17 ומעיין בן ה-24 ז”ל שנספו בשיטפון בערבה, שחזר בשיחה עם ‘כאן חדשות’ את השתלשלות האירועים שהובילה לאסון.

הסודות נחשפים: מדוע החרדים בוחרים לעשות קניות בירושלים?

“נסענו לאילת בשתי מכוניות כשבדרך התפצלנו”, אמר האב. “הבן שלי, עם הבת שלי והחברה שלו נסעו דרך כביש 40 ואנחנו נסענו דרך כביש הערבה – ואז בעצם הם נקלעו לשיטפון.

“כשהתחיל הגשם השוטף, הבת שלי הייתה בקשר עם אשתי. תוך כדי האירוע, היא מתארת לה מה קורה. וגם הבן שלי, ואנחנו מבינים שהוא מאבד שליטה על הרכב ונקלע לתוך שיטפון.

“היא עוד הספיקה ברגע האחרון לשלוח לנו איזה מיקום, ומאז נותק הקשר. זה טירוף. זה חוסר שליטה שאין לנו בעצם יותר מידי מה לעשות. כמובן שהפעלנו את כל מי שיכולנו להפעיל, משטרה והכול ולעשות את כל הפעולות, מה שניתן. ונקלענו לתוך הקטסטרופה הזאת.

“מעיין היה הבן הבכור שלי, בן 24 וחצי, ילד מדהים, עם חיוך ענק ונשמה ענקית. הוא היה עובד איתי בעסק, ואנחנו לא קולטים בכלל כרגע מה קורה. סהר הייתה בת 17 וחצי, בכיתה י”ב, ועם תוכניות ושאיפות לקראת הצבא. ילדה מדהימה, חייכנית, חברמנית. אבידה ענקית”.

לניני וכינרת עשור יש שני ילדים נוספים – תומר וגיא.

בריאיון סיפר האב כי במהלך הנסיעה היה תכנון לפיו גיא יצטרף למעיין וסהר בעצירה הראשונה שעשו. “ישבנו, אכלנו. היה איזה אירוע גשם. נכנסנו מהר למכוניות ואז הוא נשאר איתנו. בעצם גשם אחד חסך לנו עוד אסון, וגשם אחד לקח לנו שניים. איבדנו שני ילדים מדהימים. יש לנו עוד שני ילדים, תומר וגיא. נעשה הכול כדי לשמור על המשפחה שלנו ולזכור את הילדים שלנו בצורה הכי טובה כי זה מה שהם היו. הילדים הכי טובים בעולם”.

הלווית האחים מעיין וסהר עשור תיערך הלילה בשעה 23:00 בבית העלמין טוהר רחל הסמוך לטבריה.

הדפס כתבה

4 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    תנחומים
    13/04/2023 04:24
    שרון
  1. משתתפת בצערכם הכבד, אין מילים לנחם 💔

  2. יבואו טהורים
    13/04/2023 08:10
    רמז משמים של הטהורים
  3. כשה “סהר” (ירח) גורם לגאות ה”מעיין” שניהם נשמות קדושות עולים ביחד כקרבנות טהורים
    יהי זכרם ברוך

  4. תנחומי למשפחה
    13/04/2023 08:41
    חסן
  5. אסון כבד ואבידה כבדה .
    יהיה זכרם ברוך

  6. אסון
    13/04/2023 11:07
    י
  7. ברוך דיין הא מי ת יהיה זכרם ברוך עצוב עצוב עצוב . ה’ ישלח לכם נחמה אמן