בנט: מתבכיין, פתטי • שיקלי: בנט שגנב ראשות ממשלה מטיף מוסר?

נפתלי בנט תקף בחריפות את נאומו של בנימין נתניהו: "היה פה נאום תעמולה אנטי מנהיגותי" • שר התפוצות: "בנט חושב שאזרחי ישראל מתגעגעים לוואליד טאהה כיו״ר וועדת הפנים, לרוטציות עם לפיד ולקבינט בהובלת מירב מיכאלי"
אריה ריבקינד
כ' ניסן התשפ"ג / 10.04.2023 21:42

נפתלי בנט תקף הערב (שני) את נאומו של ראש הממשלה בנימין נתניהו וכינה אות בראיון לכאן חדשות: “פתטי, כמעט נאום יאיר נתניהו”.

אל תחמיצו: כל האירועים השווים של חול המועד פסח

מה הוא עשה? ההדלפה מתוך קבוצת הווטאפ העירונית של ירושלים

בנט אמר: “הוא מתבכיין ולא לוקח אחריות. ירשתי מנתניהו מדינת ישראל עולה באש, בתקופתי העמדתי יחד עם חבריי את מדינת ישראל במצב המדיני הטוב ביותר. חברות קרובה עם ביידן, עם מנהיג האמירויות, עם א-סיסי, עם מנהיג בחריין. הם לא מוכנים לפגוש את נתניהו. הם רואים היום את ישראל ואומרים – מדינה מסכנה”.

בראיון לחדשות 12 הוסיף: “היה פה נאום תעמולה אנטי מנהיגותי, בדיוק הפוך ממה שמדינת ישראל צריכה ברגע הזה. המדינה זקוקה להנהגה מאחדת שמחברת את חלקי העם, שלא מטילה אחריות אלא לוקחת גם כשלא נעים”.

השר עמיחי שיקלי הגיב על דבריו: “בנט שגנב ראשות ממשלה עם שישה מנדטים מטיף מוסר וחושב שאזרחי ישראל מתגעגעים לוואליד טאהה כיו״ר וועדת הפנים, לרוטציות עם לפיד ולקבינט בהובלת מירב מיכאלי.

“כן המציאות לא פשוטה, והחשבון מול מבקשי נפשנו פתוח – ועדיין עדיפה לאין ערוך ממשלה נבחרת על ממשלת הונאה”.

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מעצבנט
    10/04/2023 22:20
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. בחייך נעלמת לנו מהחיים תישאר שם לא שוכחים לך חתיכת אדם חלול ושקרן.
    ראש הממשלה הכי כושל במדינה

  2. בנט הנוכל
    11/04/2023 00:31
    עמי
  3. חשבתי שהוא כבר נעלם ונאכל מבושה ממה שגרם למדינה יומו יבוא כמו כל כלב

  4. פוליטיקה
    13/04/2023 07:02
    חיים
  5. ביבי זה מרצדס בנט אפילו לא גלגל ספר יכול להיות בנט הוא נוכל רמאי שקרן הכי גרוע טיפש וגנב אין לא סיכוי לחזור לפוליטיקה כי מי יאמין עוד לנוכל הזה