הרב אריה די למחבל שרצח: “מה יצא לך מזה? אתה רוע טהור!” • צפו

הרב אריה (ליאו) די, ששכל את אשתו לאה ושתי בנותיו מאיה ורינה הי"ד נשא הצהרה, סיפר על הפיגוע, על התמודדות המשפחה עם האסון הכבד - והיפנה קריאה אל עם ישראל • "ראיתי באינסטגרם תמונה של האוטו והמזוודות המוכתמות בדם, שהיו בוודאות שלנו. נסעתי לזירה כמו משוגע"
חרדים 10
י"ט ניסן התשפ"ג / 10.04.2023 19:55

הרב אריה (ליאו) די, בעלה של לאה (לוסי) ואביהן של רינה ומאיה הי”ד, שנרצחו בפיגוע בבקעת הירדן, נשא הערב (שני) הצהרה בעקבות האסון הכבד שפקד את משפחתו.

אל תחמיצו: כל האירועים השווים של חול המועד פסח

מה הוא עשה? ההדלפה מתוך קבוצת הווטאפ העירונית של ירושלים

הוא סיפר על הפיגוע הרצחני: “משפחה של שבע נפשות הפכה למשפחה של ארבע נפשות. שמעתי על הירי, התקשרתי לשלושתן והן לא ענו. ראיתי באינסטגרם תמונה של האוטו והמזוודות המוכתמות בדם, שהיו בוודאות שלנו. נסעתי לזירה כמו משוגע”.

הוא הוסיף: “אשתי היפה לוסי ואני ניסינו לגדל את הילדים שלנו עם ערכים. אני מאמין שהילדים האחרים ימשיכו את אותם ערכים. המחבל שירה עם הקלצ’ניקוב, האם יש לו ערכים? הוא רשע טהור. כולנו יכולים לבחור בין טוב ורע”.

הוא היפנה קריאה לציבור: “הם רוצחים, אבל מאשימים אותנו. דגל ישראל מסמל את הטוב. ישראל והטוב עוסקים בבנייה. הרצח והרע – בהשמדה. אני קורא לשתף ברשתות את דגל ישראל עם מסר חיובי. שתפו עם חבריכם והם ישתפו הלאה. נראה כמה לייקים זה יקבל. המסר שלנו יהיה שלעולם אין להאשים את הקורבן.

“אם נצליח להבדיל בין רע וטוב – נעשה את העולם למקום טוב יותר. עשו את זה למען נשמתן של לוסי, מאיה ורינה. עשו את זה עכשיו”.

בצהריים הודיע המרכז הרפואי הדסה על פטירתה של לוסי (לאה) די, פצועת הפיגוע הקטלני שאירע בבקעת הירדן ביום שישי האחרון.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות