לאה די הי”ד, פצועת הפיגוע הרצחני בבקעה, נפטרה מפצעיה

יום לאחר שבנותיה מאיה ורינה הי"ד נטמנו בבית העלמין בכפר עציון: רופאי 'הדסה עין כרם' נאלצו לקבוע את מותה של לוסי די הי"ד בת ה-48, שנפצעה אנושות מירי המחבלים בפיגוע הרצחני ביום שישי האחרון בצפון בקעת הירדן • המשפחה החליטה לתרום את איבריה של לוסי הי"ד
חיים טוויל
י"ט ניסן התשפ"ג / 10.04.2023 15:36

המרכז הרפואי ‘הדסה עין כרם’ הודיע בצהריים (שני) על פטירתה של לוסי (לאה) די הי”ד, פצועת הפיגוע הרצחני שאירע ביום שישי האחרון בצפון בקעת הירדן.

אל תחמיצו: כל האירועים השווים של חול המועד פסח

מה הוא עשה? ההדלפה מתוך קבוצת הווטאפ העירונית של ירושלים

הלוויתה תתקיים מחר בשעה 14:00 בבית העלמין בכפר עציון והיא תיטמן בסמוך לשתי בנותיה.

עם פציעתה פונתה לוסי הי”ד בת ה-48 במסוק ל’הדסה עין כרם’, כשהיא במצב אנוש. לאורך הימים האחרונים נלחמו הצוותים הרפואיים על חייה ביחידת הטראומה, בחדר הניתוח וביחידה לטיפול נמרץ בה טופלה.

בבית החולים אמרו: ”למרות מאמצים עילאיים ובלתי פוסקים, עקב פגיעתה האנושה, הצוות נאלץ לקבוע היום את מותה. צוות השירות הסוציאלי בהדסה יחד עם הנהלת המועצה המקומית אפרת וגורמי הרווחה של המועצה, מלווים את המשפחה בשעותיה הקשות”.

עוד נאמר בהודעת המרכז הרפואי: “בני המשפחה הודו בחום לצוות בהדסה אשר עשה ככל הניתן ובכל דרך על מנת להציל את לוסי ולא ויתר עד לרגעיה האחרונים”.

למרות הצער והשבר הגדול, החליטה המשפחה לתרום את איבריה של לוסי על מנת להציל חיים אחרים.

שתי בנותיה של לוסי, מאירה ורינה הי”ד, בנות 16 ו-20,  שהיו עימה ברכב בו נורו למוות, נטמנו אתמול בבית העלמין בכפר עציון בהלוויה בה השתתפו אלפים.

 

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    עד מתי?!!
    10/04/2023 18:54
    יהודי
  1. השם ייקום דמה.

    עד מתי?!
    רוצים משיח עכשיו