רעול פנים ביצע ירי ליד ביתו של הקבלן עודד שריקי בעיר נתיבות

רעול פנים שרכב על אופנוע פתח באש סמוך לביתו של הקבלן עודד שריקי בנתיבות • הכדורים פגעו ברכב שחנה ליד הבית • במשטרה בודקים: האם הירי כוון לפגוע בביתו של שריקי והאם יש איומים על חייו?
חיים טוויל
י"ט ניסן התשפ"ג / 10.04.2023 13:10

הלילה (שני) בוצע ירי לעבר מכונית חונה ליד ביתו של הקבלן עודד שריקי בעיר נתיבות.

מה הוא עשה? ההדלפה מתוך קבוצת הווטאפ העירונית של ירושלים

רעול פנים, שהיה  רכוב על אופנוע, ירה מספר כדורים ונמלט.

לפי דיווח בחדשות 12, המכונית שנפגעה מהכדורים אינה שייכת לקבלן, אבל חוקרי משטרת מרחב הנגב בודקים את נסיבות האירוע. בין היתר החוקרים בודקים האם הירי כוון לפגוע בביתו של שריקי והאם יש איומים על חייו.

החוקרים אספו ממצאים מזירת הירי כולל מצלמות אבטחה וקליעים. נגבו עדויות מאנשים שהיו במקום, אך טרם נעצרו חשודים במעשה.

מהמשטרה נמסר: משטרת ישראל פתחה בחקירה בעקבות דיווח על ירי, ללא נפגעים, שבוצע היום בלילה, לעבר כלי רכב שחנה בסמוך לבית פרטי בעיר נתיבות. שוטרי תחנת נתיבות הגיעו לזירה, גבו עדויות, אספו ממצאים ופתחו בחקירה. הרקע והנסיבות נבדקים.

בשנה שעברה נחקר שריקי בפרשת הפצת חשבוניות פיקטיביות וייבוא של רכב יוקרה בניגוד לנהלים. בשתי הפרשות הוא לא הועמד לדין והתיקים נגדו נסגרו.

לפי חדשות 12, בשבועות האחרונים חדרו לנתיבות עבריינים מארגוני פשע המשתייכים לארגון החדש שהוקם על ידי עבריינים המזוהים עם בני שלמה ועבריינים המזוהים עם שלום דומרני, המנהלים קרבות על השליטה בעיר. מאבקי השליטה כללו פיצוץ מטען חבלה במכונית והנחת מטען בכניסה למסעדה. נעצרו מספר חשודים, אבל כולם שוחררו מחוסר ראיות.

 

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות