רשעות: שני מוסדות לחינוך מיוחד של הממ”ד בבני ברק הושמדו

שני מוסדות חינוך של החינוך המיוחד מהזרם הממלכתי דתי הוזקו קשות בבני ברק: "מדובר בגזל של כבשת הרש. עסקני העירייה פגועים פגיעה אנושה בתלמידים עם מוגבלות. בושה וחרפה" • וידר: "נכסי הציבור הפכו בחסותם של עסקני עיריית בני ברק לנכסים פרטיים של המקורבים"
יוני גרין
י"ט ניסן התשפ"ג / 10.04.2023 12:11

כך עיריית בני ברק מפקירה את תלמידי החינוך המיוחד מהזרם הממלכתי דתי: בשבועות האחרונים שני מוסדות חינוך של החינוך המיוחד מהזרם הממלכתי דתי הוזקו קשות.

מה הוא עשה? ההדלפה מתוך קבוצת הווטאפ העירונית של ירושלים

הראשון, גן ברחוב מימון בבני ברק, שמיועד לתלמידים על הרצף האוטוסיטי, הושחת קשות גן ולתלמידים אין מענה.

ביומיים האחרונים, גם בבית ספר ‘עציון’ המיועד לתלמידי החינוך המיוחד מהזרם הדתי לאומי, הושחתה קשות גינת המשחקים של תלמידי בית הספר, שהושקה במימון עצמי של ההורים רק לפני שנה בסך של מיליון שקלים וחצי. מהמקום נגנב, בין היתר, הדשא הסיננטי.

ראש עיריית בני ברק אברהם רובשנטיין נכח אז באירוע ההשקה, אך כעת לאחר ההריסה, עסקני העירייה נעלמו ואינן עונים לאף אחד מההורים.

אירינה וולין, אמה של מיקה וולין בת ה-13, הלומדת שנה חמישית בבית הספר ממ”ד ‘עציון’ ב”ב, אמרה: “מדובר בחרפה של ממש. רק לפני פחות משנה ראש העיר רובנשטיין היה פה באירוע מקסים ומרגש של חנוכת גינת משחקים מונגשת שנבנתה בזכות תרומות של הורים והרבה אנשים טובים – ועכשיו הוא לא עונה לנו ונעלם.

“הגינה הזו היא אוויר לנשימה עבור הילדים שלנו. מדובר בגזרה של כבשת הרש – ככה לא מתנהגים בני אדם. לא הגיוני להקצות חלק מהשטח של ביה”ס לטובת עמותות או חסידויות אחרות. עסקני העיירייה פוגעים פגיעה אנושה בתלמידים עם מוגבלות. זו מבחינתי בושה וחרפה”.

יעקב וידר, חבר מועצת העיר בני ברק ויו”ר סיעת הליכוד: “אין כמעט יום שאני לא מקבל פניות מתושבים שמתלוננים על גזילת קרקעות ציבוריות, גינות, גנים ושטחים ירוקים בעיר, ושלתחושתם נכסי הציבור בבני ברק הפכו בחסותם של עסקני עיריית בני ברק לנכסים פרטיים של המקורבים. אני אמשיך לעשות הכל כדי לעצור את השוד מהציבור – מגיע לתושבי בני ברק עירייה שמשרתת אותם ולא גוזלת מהם”.

אודי טנא, יו”ר הפורום הדתי לאומי בבני ברק: “מציאות בה יורקים בפרצופם של תלמידי החינוך המיוחד מהזרם הממלכתי דתי היא לעג לרש ומצביעה על אובדן דרך של עסקני העירייה. לא ניתן יד לפגוע בתלמידים היקרים האלה. אנו נפנה להנהלת משרד החינוך כדי להשיב את הסדר על כנו. תלמידי בני ברק לא יהיו הפקר”.

עיריית בני ברק מסרה בתגובה: “הפעולות שבוצעו על ידי גורמים שונים שלא באישור העירייה, נעשו במחטף בחסות החג. מיד לאחר החג גורמי האכיפה בעיריית בני ברק יחזירו את המצב לקדמותו”.

מהמשטרה נמסר: “מיד עם קבלת התלונה במשטרה נפתחה חקירה במסגרתה בוצעו מספר פעולות, לרבות חקירת חשוד, באזהרה. נמשיך לחקור כדי להגיע לאמת”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    חינוך המיוחד
    10/04/2023 18:56
    חנה
  1. בבני ברק הצדיקים והצדיקות, אור לגויים, חחחה.
    מפקירים תלמידים מהחינוך המיוחד.
    עלובים לוזרים.

  2. מה מתנהל בעיר על פי התורה?
    11/04/2023 16:33
    מה?
  3. מה?