מאיה ורינה הי”ד נקברו. אביהן ספד: “איך אסביר ללוסי מה קרה?”

האחיות מאיה ורינה די הי"ד, שנרצחו בפיגוע הנורא בבקעת הירדן ביום שישי - הובאו למנוחות בבית העלמין בכפר עציון • האב אמר בדמעות: "משפחה אחת מאפרת נהרסה - וכל העם כואב. אין שום הוכחה גדולה יותר לאחדות שלנו, עם ישראל חי. למעשה תמיד ידענו את זה" • צפו
חרדים 10
י"ח ניסן התשפ"ג / 09.04.2023 17:11

מאיה ורינה די הי”ד, האחיות שנרצחו בפיגוע בבקעת הירדן, מובאות למנוחות אחר הצהרים (ראשון) בבית העלמין בכפר עציון.

מה הוא עשה? ההדלפה מתוך קבוצת הווטאפ העירונית של ירושלים

בהלוויה משתתפים רבנים, שרים, חברי כנסת, ואישי ציבור.

בפתח ההלוויה שרו המשתתפים שירי נשמה, לקול זעקות בכי.

אביהן של האחיות, אריה-לואי, שאל בדמעות בהספד שלו: “איך אסביר ללוסי מה קרה לשתי המתנות שלנו כשתקום מהקומה? מאיה היפה והמושלמת שלנו, היית חברה של כולם. ניסינו למצוא דמות תנ”כית להשוות אותך אליה – את כמו שרה. היית תמיד מלאך ועכשיו תהי המלאך השומר שלנו. ביתי היפה רינה, היית תלמידה וחברה מעולה. מדריכה מעולה. היית אחראית ומתנדבת. אנשים ידעו שהם יכולים לסמוך עלייך. רינה, חלמת לטייל בעולם ועכשיו את מטיילת לגן עדן”.

האב הוסיף: “היום העם היהודי הראה שאנחנו עם אחד. כשמשפחה אחת מאפרת נהרסה – וכל העם כואב.

“אין שום הוכחה גדולה יותר לאחדות שלנו, עם ישראל חי. ידענו את זה, למעשה תמיד ידענו את זה, כשהלכנו ברחובות ירושלים ותל אביב עם דגלים והתווכחנו על 61 ו-64 בהצבעות. ביום הזיכרון והעצמאות נצעד יחד שמאל וימין, חילונים ודתיים, מאוחדים יחד נגד האיום האמיתי של הרוע – חמאס איראן, שלא אכפת להם אפרת, תל אביב לונדון או איטליה. נצעד כאחד – עם ישראל חי”.

האחות קרן ספדה: “מאיה אחותי הגדולה, אני לוקחת על עצמי את תפקיד הבכורה. בחיים לא אצליח להדביק אותך אפילו לא קצת. מבטיחה לשמור על טלי ועל יהודה. רינה אחותי הקטנה, הבטחתי שאשמור עלייך ולא עמדתי במשימה. הייתי עושה הכל כדי להיות שם ברכב במקומך. נולדנו באותו יום. היה אמור להיות לנו יום הולדת בקרוב – עכשיו תמיד יהיה לי חוסר”.

האחות טלי ספדה: “אין תמונה מספיק טובה להמחיש את מי שאת רינה. אני רואה אותך תמיד, לפני שנה הורדנו את הקיר בין החדרים. היינו מדברות על כל דבר בעולם לאחרונה הקשר שלנו התחזק ממש. ראית את העולם בצורה חכמה ומיוחדת. העולם הפסיד שתי נשמות ענקיות. נחזור הביתה וזה לא יהיה אותו דבר. הייתי איתך מאיה 19 שנה, ואיתך רינה 16 – אני אהיה איתכן לעד”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    יהי זכרם ברוך
    09/04/2023 19:04
    אמיתי
  1. הלב נשבר אוי טעטע מתי כבר יגיע המשיח ויגאלנו😭😭😭