מתריס: מנהל מחלקה בסורוקה הכניס בכוונה חמץ לבית החולים

מנהל מחלקה נוירולוגית ויו"ר החטיבה לרפואת המוח ב'סורוקה', פרסם כי הכניס חמץ באופן פומבי לשטח בית החולים - וכתב: "מעולם לא אכלתי חמץ בפסח. השנה, לראשונה בחיי קניתי חמץ בפסח והכנסתי אותו בפומבי לבית החולים"
יוני גרין
י"ח ניסן התשפ"ג / 09.04.2023 16:22

גל איפרגן, מנהל מחלקה הנוירולוגית ויו”ר החטיבה לרפואת המוח במרכז הרפואי ‘סורוקה’ בבאר שבע פרסם היום (ראשון) פוסט בחשבון הפייסבוק שלו – ובו כתב כי הכניס חמץ לבית החולים באופן מכוון.

איפרגן העלה תמונה לחשבון הפייסבוק כשהוא מחזיק שקית עם לחם בפתח בית החולים – וכתב: “מעולם לא אכלתי חמץ בפסח. השנה, לראשונה בחיי קניתי חמץ בפסח והכנסתי אותו בפומבי לבית החולים.

“אף אחד לא עצר אותי, כי המדינה שפויה, רק הממשלה הזויה. אזרח חופשי, עם חופשי. חייבים לעצור את הטירוף”.

משרד הבריאות העביר היום לבג”ץ את תגובתו לעתירה שהוגשה נגד המרכז הרפואי ‘לניאדו’ בקריית צאנז, לאחר שמנע כניסת מבקרים עם חמץ.

בתגובה נכתב: “החוק אינו מאפשר להסמיך עובד לערוך חיפוש אחר חמץ על גופו של אדם, כמו כן החוק אינו מאפשר להסמיך עובד למנוע כניסה של אדם או חמץ לבית החולים מטעמים הנוגעים לכשרות לפסח”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    החיפושים מתרחשים המון בתאים של רופאים ללא ידיעתם.
    10/04/2023 12:16
    איתן
  1. חיפושי חמץ מתרחשים פעמים רבות בתאים של רופאים ללא ידיעתם.חטתנות של עובדים קבועים ומזדמנים מטעם רב שמרשעם לעצמם לפתוח מגירות וארונטת עובדי ביתי חוחים שונים. מקו ות בהם אמורה להיות פרטיות וסודיות אישית ומקצועית.
    לאן הגענו?
    זה נראה נורמלי?