הפעיל מכשיר מעקב: כך גילה האבא של מאיה ורינה דיי הי”ד את האסון

הרב אריה (ליאו)  דיי, אביהן של אחיות מאיה ורינה דיי הי"ד, סיפר כיצד גילה שבנותיו נרצחו בפיגוע • קרוב משפחה התקשר להתעניין אצלו האם הכל בסדר • הוא השיב בחיוב, אך מיהר לחייג למכשיר הסלולארי של משפחתו - ולא קיבל תשובה
חרדים 10
י"ח ניסן התשפ"ג / 09.04.2023 12:02

הרב אריה (ליאו)  דיי, אביהן של אחיות מאיה ורינה דיי הי”ד, סיפר כיצד גילה שבנותיו נרצחו בפיגוע הרצחני  בצפון בקעת הירדן.

בראיון שהעניק ל’דיילי מייל’ סיפר, כי נסע עם בני משפחה אחרים במכונית, במרחק לא רב מהרכב בו נסעו אשתו ושתי הבנות. מיד עם היוודע דבר הפיגוע, קרוב משפחה התקשר להתעניין אצלו האם הכל בסדר. הוא השיב בחיוב, אך מיהר לחייג למכשיר הסלולארי של משפחתו – ולא קיבל תשובה.

כשהוא מבועת, הפעיל את מכשיר המעקב של גוגל, המאפשר להורים לעקוב אחר הטלפונים הניידים של ילדיהם. מכשיר המעקב הוביל אותו ליישוב חמרה, שם ראה כיצד אשתו לוסי מועברת לאמבולנס.

“הבנות שלי היו חברות וגם אחיות, מאיה עשתה שירות לאומי בדרום, והתלהבה לעזור לזולת”, סיפר. “רינה היא מה שהיית מכנה תלמידת A, היינו גאים בהם. מצבה של אשתי קשה מאוד, אנחנו מתפללים, ואנשים ברחבי העולם מתפללים שמצבה תשתפר”.

משפחת די עלתה בריטניה בשנת 2014, לאחר שחזרה לבריטניה מישראל בשנת 2008. לאחר מכן חזרו לירושלים, הרב דיי הוא סופר ואיש אקדמיה מוערך.

הוא אמר: “אנחנו אוהבים את מדינת היהודים, את המגוון העצום של מוסדות לימוד יהודיים, את העובדה שהאוטובוסים לא נוסעים בשבת, את היכולת לקנות אוכל כשר בכל סופרמרקט ותרבות שמתאימה לחלוטין לזו שלנו”.

מצבה של האם לוסי בת ה-48 המאושפזת במרכז הרפואי הדסה עין כרם, ממשיך להיות אנוש, תוך סכנה לחייה.

התפללו לרפואת לאה בת ציפורה.

הלוויתן של מאיה ורינה הי”ד תתקיים בשעה 17:00 בבית העלמין בכפר עציון.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות