“מעולם לא פרסם”: חילי טרופר חשף מידע מפתיע על אלדד יניב

חבר הכנסת חילי טרופר מהמחנה הממלכתי התארח לשיחה בפודקאסט של איש התקשורת והפעיל החברתי אלדד יניב: "כאשר אני רואה את אלדד, אני קודם כל נזכר בסיפור ההיכרות שלי איתו"
אבי כץ
ט"ז ניסן התשפ"ג / 07.04.2023 08:54

חילי טרופר חשף פרט מפתיע על עברו של אלדד יניב: “מעולם לא פרסם את זה”

חבר הכנסת חילי טרופר מהמחנה הממלכתי התארח לשיחה בפודקאסט של איש התקשורת והפעיל החברתי אלדד יניב, שבעת האחרונה מרבה לתקוף את האופוזיציה ומתנגדי הרפורמה המשפטית.

טרופר כתב בפוסט שפרסם בפייסבוק: “אלדד יניב הוא מסוג האנשים שלא מותירים אותך אדיש . העמדות שלו עוברות תפניות מפתיעות לא פעם והכל בסגנון הגשה ייחודי. יש מי שמשתגע ממנו. יש מי שמשוגע עליו.

”אני לא חיית טוויטר וגם לא צופה אדוק פאנלים, כך שלא ממש עוקב אחרי אלדד בהיבט הפוליטי. אני גם משוכנע שאדם הוא לא רק העמדות הפוליטיות שלו. והאמת היא, שכאשר אני רואה את אלדד, אני קודם כל נזכר בסיפור ההיכרות שלי איתו.

“כאשר הייתי מנהל תיכון  ברמלה, אלדד היה מגיע מדי יום שלישי במשך שנתיים לבית הספר, וכעורך דין מלווה בחינם את התלמידים שלי שהסתבכו.

“הוא לא ביקש שקל, מעולם לא פירסם את זה – לא בזמן אמת וגם לא בדיעבד. הוא פשוט היה יושב איתם, מייעץ להם, עובר על התיקים עם עורך דין נוסף וצדיק בשם לוליק אסל ויחד הם הלכו לייצג את התלמידים בפני השופטים.

“אחר כך הם גם היו עוזרים לתלמידים בתהליכי השיקום”.

טרופר הוסיף: ”נראה לי, שבמקרה של אלדד כמו ביחס לכל אדם אחר, מוטב שנצליח כולנו לראות מעלתו ולא רק חסרונו. השבוע התיישבתי עם אלדד לשיחה במסגרת הפודקאסט שלו. תודה אלדד. מוזמנים להקשיב”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות