‘הרגשתי משהו נכנס לי לגוף’: רזי נפצע מרקטה והמשיך לבית חולים

רזי ווהבה ביבר, תושב ג'ת בן 26, נפצע מרסיס של רקטה בזמן שרכב על אופנוע - והמשיך בנסיעה לבית החולים • "באמצע הנסיעה ראינו שיש טילים, הייתי בדרך הביתה ואז נפל טיל קרוב אליי. הרגשתי שמשהו נכנס לי לגוף" • בשיחה עם 'כאן חדשות' הוא משחזר
חרדים 10
ט"ז ניסן התשפ"ג / 06.04.2023 22:26

למרכז הרפואי לגליל בנהריה הגיעו היום (ה’) שלושה שנפצעו ממטח הרקטות הכבד שנורה מלבנון לעבר יישובי הגליל המערבי.

אחד מהשניים שנפגעו מרסיסי רקטות הוא רזי ביבר, בן 26 מהיישוב ג’ת-ינוח בגליל המערבי, שנפגע בעת שרכב על אופנוע באיזור שלומי. הוא המשיך בנסיעה באופן עצמאי לבית החולים.

בשיחה עם ‘כאן חדשות’ הוא שיחזר את הרגעים בהם נפצע, וסיפר כי כאשר הבין שנפגע בכתפו מרסיס של רקטה, המשיך לרכוב לבית החולים, וחבריו שרכבו אחריו סייעו לו להגיע בבטחה.

“באמצע הנסיעה ראינו שיש טילים, הייתי בדרך הביתה ואז נפל טיל קרוב אליי. הרגשתי שמשהו נכנס לי לגוף”, סיפר ביבר, שנפצע באורח קל עד בינוני. “הרגשתי מכה בכתף מהרסיס ולא רציתי לעצור. הייתי בלחץ, ובאתי לבית החולים הכי מהר שיכולתי”.

ג’מאל עאסי, בן 19 מפסוטה, נפגע גם הוא מרסיסים בעת שנסע ברכב ביישוב. הוא נפצע באורח קל, ובהמשך שוחרר מבית החולים.

בתיעוד נראה רסיס מהרקטה נופל על גג רכבו. “נפל באוטו ועצרתי, פשוט נבהלתי. צעקתי לשכנים שלי ולבני משפחתי לבוא, זה היה ממש קרוב לבית”, סיפר. “הרגשתי כאבים בכתף וביד ימין של הגוף, ידעתי שנפגעתי מהרסיס. יצאתי מהאוטו ועזרו לי להיכנס לבית, כי עדיין המשיכו לירות טילים”.

קטרינה ניקולא, בת  21 מנהריה, נפגעת חרדה בעקבות הירי, פונתה גם היא לבית החולים: “פתאום שמענו בום, חשבנו שזה תרגיל, אז לא לקחנו ברצינות. פתאום הגיעו עוד בומים אחד אחרי השני, ואז שמענו את השכנה צועקת שירו קטיושות”.

גם היא שוחרר לאחר שעברה בדיקות בחדר המיון.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות