החור של הגרוש: צרכנות בעין יומית • 10 החידושים היומיים

סבון, עוגות, בנק, ירקות, כביסה, ילדים, טלפון, קופת חולים, סירים, דגים • מסבון הגרגירים של חברת הרבלייף ועד השקת הפורל בלי אידרת העצמות
תמי גיל
כ"א אלול התשע"ד / 16.09.2014 19:23

 גרוש מחורר שיווק, צרכנותחברת הרבלייף, החברה הבינלאומית המובילה לתזונה מתקדמת, מציעה לפתוח את השנה החדשה רעננים, עם Radiant C, סבון גרגירים עדין לפנים, המתאים לכל סוגי העור ולשימוש יום יומי, לעור יפיפה במראה בריא – סבון ג’ל גרגרים לפנים לשימוש יום יומי לניקוי פנים עדין, בעל ניחוח הדרים נעים המסייע לאיזון עור הפנים, מחייה אותו ומספק עור רך, חלק ובריא יותר.

סבון הפנים מכיל מרכיבים רבים המעניקים ניקוי עמוק, וביניהם: זרעי חוחובה, שעוות דבורים, ויטמין C, תמצית קליפת תפוז, תמצית קליפת מנדרינה, תמצית ליים, תמצית אשכולית, תמצית קליפת לימון ותמצית ילנג ילנג.

יתרונות סבון גרגירים לפנים Radinat C: נוסחת ניקוי עדינה המתאימה לכל סוגי העור, מכיל ויטמין C, נוגד חמצון ידוע, המסייע להגן על העור מפני רדיקלים חופשיים; שעוות דבורים/חוחובה, המחליקים את העור ונותנים לו תחושה של ניקיון ורעננות; תמצית קליפת תפוז ושמן מקליפת לימון העוזרים לווסת ייצור חֵלב; שמן קליפת לימון היוצר קילוף ומחייה את מרקם העור; תמצית ילנג ילנג המרככת ומחליקה את העור, בעל ניחוח הדרים רענן.

מיועד לשימוש יום-יומי. מחיר מומלץ לצרכן: 144.5 ₪ לבקבוק של 150 מ”ל (צילום: יחצ).

גרוש מחורר שיווק, צרכנותראש השנה אינו מושלם בלי עוגות דבש. לקראת ראש השנה מזמינים ברשת מאפה נאמן את הציבור הרחב, לטעום ממבחר עוגות הדבש.

העוגות עשויות כולן מחומרי הגלם איכותיים, משובחים ביותר וללא פשרות. כך למשל השוקולד המשולב בחלק מעוגות הדבש, הינו שוקולד בלגי, השמנת הינה שמנת אמיתית (לא צמחית).

בין השאר, ניתן למצוא שילובים ייחודיים, מפתיעים וטעימים במיוחד: עוגת דבש עם שקד מולבן, קראמבל, אגוזים, מאפינס תפוח בדבש מעוטר בתפוח עץ, עוגת דבש שוקו-גוז עם שברי אגוזים קלויים ושוקולד בלגי, דבש פקאן קינמון – עוגת דבש ביתית בתוספת עיטור שברי אגוז פקאן, קראמבל קינמון, עוגת דבש עגולה בליווי תמרים לחים בנגיעות סילאן, טראפלס שוקולד דבש, רולדת דבש פטיסייר משוקולד בלגי חלבי, רול דבש פריזר בגנאש שוקולד חלבי, רולדת דבש בקרם בוואריה, ועוד. בכשרות המהודרת של רבנות מהדרין ירושלים ובד”צ אגודת ישראל.

שיווק, צרכנותגרוש מחורר תקופת החגים והחופשות מאופיינת תמיד בהוצאות גדולות. בנק מרכנתיל  מציע הלוואות ייחודיות שיקלו עליכם את הוצאות החגים וההוצאות בכלל.

במסגרת המוצר שמציע הבנק קיים מסלול הלוואה שהלקוח מסכם עם הבנק את גובה ההלוואה על פי צרכיו, ובוחר בעצמו את גובה ההחזר החודשי ואת משך הזמן שבמהלכו ברצונו להשיב את ההלוואה.

ההלוואה הינה עד לתקרה של 70,000 ש”ח ובפריסה של עד 48 תשלומים חודשיים שווים, והיא תוענק בריבית קבועה שאינה משתנה מיום קבלת ההלוואה, כך שכל התשלומים החודשיים יהיו שווים. ללקוחות מרכנתיל בלבד.

למצטרפים חדשים לבנק מוצעים מעבר להלוואה הייחודית הטבות בתנאי ניהול החשבון. מתן ההלוואה בכפוף לתנאי הבנק ושיקול דעתו. פרטים נוספים בכל סניפי מרכנתיל וב- *2524.

שיווק, צרכנותגרוש מחורר עובדי חסלט משלימים בימים אלה את ההיערכות במפעלים ובחממות לקראת שנת השמיטה לפי כל החומרות והדקדוקים, בהתאם להנחיות הקפדניות של וועדי הכשרות השונים. ההיערכות המוקדמת כוללת היבטים לוגיסטיים מורכבים, ופיתוחים טכנולוגיים חדשניים שיעמדו בדרישות השמיטה הכי מחמירות.

מוצרי חסלט משווקים בארץ ובעולם ומגיעים גם לקהילות יהודיות מעבר לים. כבר למעלה מעשרים וחמש שנה שירקות חסלט הנקיים מתולעים משווקים לעשרות נקודות הפצה אסטרטגיות על פני הגלובוס היהודי, מדי שבוע בשבוע.

החסה של חסלט, כמו שאר מוצרי החברה, עומדת תחת פיקוח מלא ובקרה על כל הליך הייצור גם מצד גורמים חיצוניים כמו ‘דרך המעבדה’. לצד הדאגה לאיכות ולכשרות, בחסלט נותנים דגש מיוחד גם לניקיון של המוצרים, תוך הקפדה על שמירת בריאותם של הצרכנים ועמידה בתקני בריאות ואיכות בינלאומיים.

גרוש מחורר  שיווק, צרכנותעונת החורף הקרבה, מחזירה את מייבש הכביסה ומוצרי הניקיון למייבש לקדמת מדף מוצרי הכביסה. סנו מקסימה למייבש, הינו מוצר המתאים בדיוק למעוניינים בכביסה רכה ומבושמת.

את סנו מקסימה למייבש מרססים ישירות על הבגדים, לקראת סוף פעולת הייבוש ונהנים מכביסה רכה וריחנית. לסנו מקסימה למייבש, 4 ניחוחות תואמים למרככי הכביסה של סנו: סנסיטיב, אולטרא פרש, מאסק ולבנדר.

להשגת אפקט בישום מקסימלי של הכביסה, מומלץ גם לרסס לתוך ארון הבגדים, או על הכביסה התלויה על חבלי הכביסה.

שיווק, צרכנותגרוש מחורר ראש השנה הגיע וכל המשפחה המורחבת מתכנסת לסעודה חגיגית. שפע גדול של מאכלים מונחים על השולחן הערוך, כולם השתדלו וטרחו להכין את מיטב מתכוניהם – ורק הילד שלך שוב מסרב לאכול.

מה תעשי? לרונית דוייב, המנהלת המדעית של אבוט, יצרנית סימילאק, כמה עצות: ספרו לילד מספר ימים לפני החג על מאכלי החג, המסורת שמאחורי כל מאכל והמנהגים הקשורים אליו –  כך ירגיש מחובר יותר, ואפילו הציעו לו כי בארוחת החג ישתף את היושבים לשולחן באחד מהסיפורים או המנהגים.

הציעו לילד לטעום עוד לפני החג מהמאכלים המסורתיים: הקדישו את הסוף שבוע של לפני ערב החג להתנסות במאכל חג או שניים, ואפשרו לילד לטעום. יתכן כי יבקש לעדן מנה זו או אחרת, או להוסיף דבר מה וכך יהנה בערב החג ממנה בגרסתו האהובה.

שתפו את הילד בתפריט שאתם מתכננים להכין ובדקו עימו מראש אילו מאכלים שאהובים אליו ירצה שיוגשו לשולחן – ילדך ישמח לגלות על שולחן החג מאכלים שהוא ביקש – והכי חשוב גם אוהב, ויתרה מזאת ישמח לראות את דודתו האהובה נהנית גם היא לאכול מהקציצות האהובות עליו, הציעו לילד להצטרף לקניות האוכל לארוחה ולאפשר לו לבחור רכיבים שישמח לאכול.

כמו כן, אפשרו לו לעזור במטבח בשלב ההכנות והבישולים ו”השוויצו” בערב החג בפני שאר האורחים ובנוכחותו כיצד עזר וסייע. חשוב לזכור: אם במהלך הארוחה יש מאכלים שהילד לא ירצה לאכול, לא להכריחו ולא “לעשות עניין” ליד שאר האורחים, כדי לא להביכו.

מומלץ בכל הנוגע לאוכל לא לשבח כשהילד מסיים את המנה ומצד שני לא לנזוף כשלא סיים לאכול – חשוב שהילד לא יקשר את נושא האכילה עם חיזוקים חיובים או שליליים מהסביבה. ולסיום, מילה טובה להורים המודאגים: גם אם זה לא מצליח תמיד יש פעם הבאה. מדובר בתהליך שלוקח זמן.

חשוב לא לקחת ללב! עצם העובדה שהילד יושב לשולחן, נהנה מהאוירה ומהשהות עם בני משפחתו – זה כבר חלק חשוב בתהליך. זיכרו, תמיד יש עוד חג ועם הזמן, יחד עם אימוץ טיפים מסוג זה, בהחלט ניתן יהיה לראות שיפור.

גרוש מחורר שיווק, צרכנותעם פתיחת שנת הלימודים בישיבות ובסמינרים, זה הזמן לרענן את מנוי הבזקכרט, השירות הוותיק והמוכר של בזק.

בזקכרט הינו כרטיס חיוג כשר הנותן את המענה הטוב ביותר לאמצעי תקשורת נגיש, זול וכשר ומאפשר שימוש מפוקח בידי ועדת הרבנים לענייני תקשורת וחסום ליעדים שאינם ראויים. הכרטיס משווק על ידי חברת בזק ומאפשר לבצע שיחות טלפון מכל טלפון נייח (כולל טלפונים ציבוריים) מהארץ לחו”ל ומחו”ל לארץ, מתאים לשימוש גם מטלפונים החסומים לשיחות יוצאות ומשמש בעיקר את התלמידים במוסדות החינוך השונים שאינם מעוניינים להשתמש בטלפון סלולרי.

נוח לשימוש, ללא צורך בנשיאת כרטיס חיוג, ללא צורך בטעינת הכרטיס בכסף או בדקות וללא תשלום חודשי קבוע (משלמים רק על מה שמדברים). בנוסף, כרטיס בזקכרט מאפשר קבלת הודעות לתא קולי אישי ומשיכת הודעות באמצעות הבזקכרט בחינם (שירות תא קולי בתשלום חודשי קבוע של 4.97 ש”ח לחודש בלבד וללא התחייבות).

שיווק, צרכנות

גרוש מחורר מרכז רפואי חדש ומרווח של ‘כללית’ במרכז ק.ס.ם. ההולך ונבנה במודיעין עלית בימים אלו.

ב’כללית’ הציבו סטנדרטים גבוהים בתכנון לפיו המרכז הרפואי החדש והמרווח יתפרס על פני כ- 1,000 מ”ר, יהיה מונגש לנכים ובמסגרתו יינתן מגוון רחב של שירותי בריאות ורפואה, ביניהם: מרכז חדש ומתקדם לבריאות האישה, מכון פיזיותרפיה רחב ידיים, מרפאת השיניים ‘כללית סמייל’ ועוד.

המרכז יתווסף למרפאות הקיימות: קרית ספר, ברכפלד, יהודה הנשיא, אור החיים, נתיבות המשפט, אבי עזרי ונאות הפסגה.

שיווק, צרכנותגרוש מחורר רשת סולתם רדד מציעה לחברי מועדון הלקחות מבצע מיוחד: קונים ממגוון מוצרי החנות בסכום כולל של 250 ₪ – ומקבלים סיר סוטז’ במתנה. סיר סוטז’ מנירוסטה + מכסה שקוף, מסדרת ‘ארז’, גודל הסיר 28 ס”מ, שווי הסיר 289.90 ₪.

מועדון הלקוחות של הרשת, מציע שלל הנחות והטבות בכל קנייה לאורך כל השנה.

בין ההטבות: צבירת נקודות- 10%-20%  צבירת נקודות בכל קנייה למימוש על מגוון הפריטים, הטבת הצטרפות- 50 ₪ מתנה בקניה מעל 100 ₪ למימוש מהחודש העוקב לחודש ההצטרפות למשך שנה, הטבת יום הולדת- 20% הנחה בחודש יום ההולדת וחברות מועדון זהב ופלטינה- צבירת נקודות של עד 20% בכל קניה (יחצ).

שיווק, צרכנות

גרוש מחורר סקר שנערך  בימים אלה, על ידי מכון הסקרים גיאוקרטוגרפיה, עבור פורל הדן, במטרה לבחון את התפיסות והעמדות בקרב הציבור כלפי בישול ואכילת דגי מאכל, לכבוד השקת הפורל בלי אידרת העצמות, בחן מה מפריע לישראלים באכילת דגים במסעדה או בהכנה בבית.

מהנתונים עולה: 76% מכלל הציבור נוהג להכין או לאכול דגים במסעדה, אולם, הגורם העיקרי שמרתיע את הישראלים על פי הסקר מאכילת דגים והכנתם הוא הימצאות העצמות בדגים, 10% מכלל הנשאלים  נרתעים מהריח, ואצל 6% המחיר הוא  הגורם המרתיע.

על 63% מהנשאלים משפיעה כמות העצמות בדג על הבחירה של סוג הדג שיאכלו במסעדה או יבשלו בבית. 65% מאוכלי הדגים (מכינים בבית או מזמינים במסעדה)  מעדיפים לצרוך דגים טריים על פני קפואים, 8% בלבד  מעדיפים להכין בבית או להזמין לאכול במסעדה  דגים מיובאים על פני דגים שגדלים בישראל. היקף צריכת הדגים בישראל בתקופת החגים הינו הגבוה ביותר במהלך השנה כולה.

בראש השנה וחגי תשרי צופים בחוות דגי הפורל  עליה של  200 אחוז בצריכת דגי הפורל לסוגיו.

בישראל מוערכת צריכת הדגים בכ-75 אלף טון בשנה, מהם 70% דגים מיובאים.

היקף שוק דגי הפורל בישראל בכללו עומד על כ-30 מיליון ₪ בשנה(600 טון). חוות הפורלים של קיבוץ דן היא הנקודה הדרומית ביותר בחצי הצפוני של כדור הארץ בה מגדלים את דגי הפורל (צילום: אסף רונן).

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות