ההידברות בבית הנשיא: העבודה לא הוזמנה • ליברמן: די עם ה’כאילו’

נציגי הליכוד, יש עתיד והמחנה הממלכתי נפגשים למו"מ בבית הנשיא • אל צוות המו"מ של הליכוד הצטרפו היום שר החינוך יואב קיש והח"כים קטי שטרית וחנוך מילביצקי • ליברמן: "די להיות לפלפים. קורא לצוותי המו"מ של יש עתיד והמחנה הממלכתי - תפסיקו לשחק בנדמה לי"
אריה ריבקינד
י"ב ניסן התשפ"ג / 03.04.2023 12:05

ההידברות בבית הנשיא: נציגי הקואליציה והאופוזיציה נפגשו היום (שני) בבית הנשיא  ומי שלקחו בהם חלק מטעם האופוזיציה, הם נציגי יש עתיד והמחנה הממלכתי.

אנשי מפלגת העבודה לא זומנו לשיחות בבית הנשיא הבוקר.

בהודעה של בית הנשיא אמש על חזרת הצוותים להידברות, לא הוזכרה מפלגת העבודה. גם המחנה הממלכתי ויש עתיד פרסמו הבוקר הודעה משותפת על תיאום בין הסיעות, ולא הזכירו את מרב מיכאלי.

יו”ר מפגלת העבודה נשאלה על כך ברשת ב’, והשיבה: “אני מעריכה שזה משום שאמרנו מראש שלא נהיה מוכנים לרוב של הקואליציה ובכלל לרוב של פוליטיקאים בוועדה לבחירת שופטים, אלא שאנחנו דורשים שיהיו שם נציגים מקצועיים”.

אל צוות המו”מ של הליכוד הצטרפו היום שר החינוך יואב קיש, חברי הכנסת קטי שטרית וחנוך מילביצקי ומזכיר הממשלה יוסי פוקס.

שר החינוך יואב קיש בפתח הפגישה בבית הנשיא: “אני מגיע לפה הבוקר בתחושת שליחות, יש משימה לאומית להביא להסכמות רחבות ככל שניתן. אנחנו באים באמת עם נפש חפצה, מבינים את משמעות הרגע והלוואי בעזרת השם שנצליח”.

יו״ר מפלגת ישראל ביתנו, ח״כ אביגדור ליברמן, כתב בחשבון הטוויטר: “מספיק עם תרבות הכאילו, די להיות לפלפים. אני קורא לצוותי המשא המתן של יש עתיד והמחנה הממלכתי – תפסיקו לשחק בנדמה לי ולהשתתף במשחק ההאשמות של ביבי. הגיע הזמן שתאמרו בקול צלול וברור – אנחנו לא משתפים פעולה עם תרגיל ההונאה של נתניהו. אנחנו לא משתפים פעולה עם הניסיון שלו למסמס את המחאה”.

לדבריו, “אחרי שנתניהו ודרעי הוציאו את כל השדים מהבקבוק, לא מדובר כרגע במאבק רק נגד המהפכה המשפטית, מדובר בחוזה חדש בין האזרח למדינה. בראש ובראשונה בצורך בשוויון בנטל וכינון חוקה בישראל.

“אני מאמין בשיוויון בנטל לכולם, לא רק בהקשר של שירות צבאי אלא גם בשירות אזרחי ועצם הנכונות לתרום לבניין הארץ”.

הוא הוסיף: “שיהיה ברור, אלו שמדברים כרגע גבוהה גבוהה על הצורך בחוקה טועים ומטעים משום שמדובר אך ורק בסיסמה. הם אינם מספרים לאזרחי ישראל שחוקה תהיה אפשרית אך ורק בתנאי שתקום קואליציה ציונית ללא ש״ס ויהדות התורה.

“אז חאלס עם תרבות הכאילו, תתחילו לדבר דוגרי ותודיעו שלאור ההודעות של לוין, רגב, דרעי ונתניהו עצמו אתם מפסיקים את המשא ומתן עם הקואליציה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות