פרצו ורוקנו תכולת בית להבערת מדורה: הביזה של מפגיני שמאל

עשרות פורעים פרצו לבית נטוש שעומד סמוך למוקד ההפגנות, בזזו אותו והעלו את כל תכולתו באש באיילון • הבית היה שייך לאביה ז"ל של חן דינה כהן, שנותרה ללא אף זיכרון ממנו, לאחר שהכול נשרף: "אבא שלי גר פה 88 שנה, טוב שהוא לא פה לראות את זה" • תלונה הוגשה במשטרה
חרדים 10
י"ב ניסן התשפ"ג / 03.04.2023 00:16

אירוע אלימות מזעזע התרחש במהלך הפגנות השמאל בתל אביב ביום ראשון שעבר. באותו יום הודיע ראש הממשלה על הדחת  שר הביטחון יואב גלנט מתפקידו. הפגנת השמאל הייתה סוערת מאד והדרדרה לאלימות ולאנרכיה מוחלטת.

עשרות אלפי מפגינים חסמו את נתיבי איילון למשך שעות ארוכות, הבעירו מדורות בכביש, שרפו מכל הבא ליד – והתעמתו עם שוטרים.

לפי הדיווח של מוטי קסטל, הכתב הפוליטי של חדשות 14, במהלך המחאות חפשו מפגינים חומרי בערה למדורות שהציתו בכביש. סמוך למקום ההפגנה הם איתרו גדר עץ והחלו לפרק אותה. סמוך לגדר עמד בית מגורים שהיה נטוש באותה עת, והמפגינים לא היססו לרגע ופרצו אל תוך הבית – שהיה שייך לאביה ז”ל של חן דינה כהן, שנפטר לפני תקופה.

המפגינים ביצעו בבית ביזה נרחבת והרס מוחלט. הם עקרו את החלונות והדלתות, והוציאו מכל הבא ליד החוצה: ארונות, כיסאות, מיטות ואת שאר תכולת הבית, אותה סחבו למדורות שהציתו בנתיבי איילון.

לפי הדיווח, השכנים במקום שהיו מבוהלים מההתרחשות, ניסו לבקש מהפורעים להפסיק  –  אך ללא הועיל.

כתוצאה מהביזה וההרס עלו באש כל הזיכרונות שנותרו לחן דינה כהן מאביה ז”ל: “אבא שלי גר פה 88 שנה, אבי היקר, טוב שהוא לא פה כדי לראות את זה”, הזדעזעה כהן.

תלונה הוגשה במשטרה נגד הפורעים האלימים, בחשד לשתי עבירות: התפרצות למגורים וביצוע עבירה וגניבה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות