בהנחיית נתניהו: יוקם מרכז מורשת לחב”ד ע”ש הרבי מליובאוויטש

בישיבת הממשלה הזכיר שר המורשת, הרב עמיחי אליהו, את יום הולדתו של הרבי מליובאוויטש שחל היום • נתניהו הנחה מיד את השר: לפעול להקמת מרכז מורשת ייחודי לחסידות חב״ד ומפעלותיה על שם הרבי • סיפר לשרים: "הרבי השפיע עליי רבות ושינה את העולם היהודי מקצה לקצה"
אריה ריבקינד
י"ב ניסן התשפ"ג / 02.04.2023 21:31

בישיבת הממשלה השבועית שהתקיימה היום (ראשון) הזכיר שר המורשת, הרב עמיחי אליהו, את יום הולדתו של הרבי מליובאוויטש זצ”ל – שנולד לפני 121 שנים, בי״א ניסן.

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב לדבריו של שר המורשת – והנחה את השר לפעול להקמת מרכז מורשת ייחודי לחסידות חב״ד ומפעלותיה ע”ש הרבי מליובאוויטש.

בשבועות הקרובים תחל עבודת מטה מקצועית במשרד המורשת לבחינת תכני מרכז המורשת ומיקומו – ותעלה החלטת ממשלה בנושא.

ראש הממשלה: ״הרבי מליובאוויטש השפיע עליי רבות ושינה את העולם היהודי מקצה לקצה. מרכז המורשת של חב״ד יספר את סיפורו של העם היהודי ויעלה על נס את תרומתו של הרבי מליובאוויטש שתרם כה רבות ולהגדיל תורה ולהאדירה, ולהרבות באהבת ישראל לאור תורת ישראל”.

שר המורשת, הרב עמיחי אליהו: “כמי שזכה להתחנך במוסדות החינוך שהקים הרבי, עמו היה לסבי זצ”ל קשר עמוק ומיוחד, אני מרגיש זכות גדולה וסגירת מעגל מרגשת בהתנעת הפרויקט החשוב הזה.

“תנועת חב”ד היא תנועה שדואגת לכל יהודי באשר הוא, ומורשתו של הרבי מליובאוויטש מהווה נר לרגלינו בכל צעד ושעל, אנו זוכים כיום שאורו הגדול מופץ בכל מקום בעולם. הקמת מרכז מורשת שינציח את המפעל האדיר שהקים מהווה חובה קדושה עבורנו”.

יו”ר עוצמה יהודית, השר איתמר בן גביר: “יש לנו את הזכות לפעול למען הקמת מרכז מורשת הרבי, מי שמהווה סמל ודוגמה לאהבת התורה העם והארץ. אין ספק כי דמותו ומפעליו הרבים משמשים נקודת אור לכל יהודי בעולם”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    יישר כח!
    02/04/2023 22:11
    ירושלמי
  1. יישר כוחם של נתניהו והרב עמיחי אליהו על יוזמתם הברוכה.

  2. הרבי
    27/05/2023 18:50
    נועם
  3. הרבי מלובביץ’ מנהיג היהודים