נתניהו חי באשליות? ‘יש בסיס, בהידברות אמיתית נגיע להסכמות”

ראש הממשלה הביע אופטימיות, בפתח ישיבת הממשלה, על האפשרות להגיע להסכמות רחבות בנוגע לרפורמה המשפטית • "לפני הבחירות רבים ממנהיגי האופוזיציה הנוכחית תמכו בשינויים מהותיים במערכת המשפט"
אריה ריבקינד
י"א ניסן התשפ"ג / 02.04.2023 12:08

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר היום (ראשון), בפתח ישיבת הממשלה, כי הוא אופטימי לגבי האפשרות להגיע להסכמות לגבי הרפורמה המשפטית.

“אנחנו נמצאים כעת בתהליך של הידברות במטרה להגיע להסכמה רחבה. אני רוצה להזכיר לכם שלפני הבחירות רבים ממנהיגי האופוזיציה הנוכחית תמכו בשינויים מהותיים במערכת המשפט. לכן יש כאן בסיס להסכמות שברצון טוב והידברות אמיתית אפשר להגיע אליהן”, אמר נתניהו.

נתניהו התייחס למצב הביטחוני: “אנחנו פועלים נגד הטרור בכל האמצעים, ואנחנו עושים זאת בשני אופנים: ראשית, אנחנו פועלים ונלחמים נגד המחבלים עצמם. בחודשים האחרונים כוחותינו חיסלו עשרות מחבלים ועצרו מאות אחרים. אני נותן גיבוי מלא למשטרת ישראל על סיכול המחבל בהר הבית בסוף השבוע. כולנו מתפללים לשלום חיילי צה”ל שנפצעו בפיגוע הדריסה אמש בגוש עציון”.

נתניהו רמז גם להקשר הישראלי למתקפות בימים האחרונים בסוריה. “אנחנו גובים מחיר כבד מהמשטרים שתומכים בטרור, מחוץ לגבולות ישראל. אני מציע לאויבינו לא לטעות. הוויכוח הפנימי בישראל אינו פוגע ולא יפגע כהוא זה בנחישות, בעוצמה וביכולת שלנו לפעול נגד אויבינו בכל החזיתות, בכל מקום ובכל עת שידרשו”.

ראש הממשלה התייחס להצטרפות של השר החדש דודי אמסלם: “אני רוצה לברך את חברנו דודי אמסלם שמצטרף לשולחן הממשלה, ברוך בואך. אנחנו מקימים היום גם את המשרד למעמד האישה, דבר שאני בזמנו יזמתי כאגף בממשלה והיום אנחנו הופכים אותו למשרד רשמי, אז ברוכה הבאה השרה מאי גולן”.

הוא הוסיף: “השבוע עם ישראל יסב לשולחן הסדר. אני רוצה להזכיר לכם שבמהלך הדורות בחג הפסח תמיד זכרנו שיש לנו עבר משותף בן אלפי שנים ועתיד משותף שהתבטא בתפילה בשנה הבאה בירושלים הבנויה. עכשיו, בירושלים הבנויה נזכור עוד יותר שיש לנו עבר מפואר ועתיד מזהיר – ביחד.

אני מאחל לכל עם ישראל חג פסח כשר, שמח ושקט”.

שר הביטחון יואב גלנט נכנס לישיבת הממשלה רק לאחר שנתניהו נשא את הצהרתו והתקשורת יצאה מהחדר.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות