העיתונאית העידה שלא היה “זיק אלימות” בהפגנה וחטפה מהשמאל

העיתונאית דנה ספקטור שיתפה מחוויותיה בהפגנת הימין שנערכה אמש בתל אביב: "למה לעזאזל מסכסכים אותנו אחד עם השני. פגשנו ישראלים חמודים ומצחיקים" • ומה הגיבה כשקיבלה תגובות רעילות לציוץ שלה?
אבי כץ
ט' ניסן התשפ"ג / 31.03.2023 11:02

רבבות תומכים של הרפורמה המשפטית השתתפו אמש (חמישי) ברחובות תל אביב ב’צעדת החירות’, כדי להביע תמיכה ברפורמה.

המפגינים, שיצאו ממוזיאון תל אביב לאומנות, חסמו את נתיבי איילון לשעתיים.

המארגנים סיכמו את המפגן בהודעה: “אנו מודים למאה אלף האזרחים שיצאו להביע את זעקתם ולדרוש תיקון במערכת המשפט”.

לפי הערכות המשטרה בהפגנה השתתפו כ-50 אלף איש, תוך שבכיר במשטרה ציין כי “אין אפילו אירוע אחד של תקיפת שוטרים או ונדליזם. התנהלות בסדר מופתי”.

גם אשת התקשורת דנה ספקטור, שהשתתפה בהפגנה, ציינה לשבח את התנהגות מפגיני הימין: “חזרנו מהפגנת הימין, תוהים למה לעזאזל מסכסכים אותנו אחד עם השני. פגשנו ישראלים חמודים ומצחיקים, נשים יפות, גברים יפים. אחד מהם קרא לכלבה שלנו ‘פוצי’ ונתן לה מדבקת ‘העם דורש רפורמה’. זיק של אלימות לא היה. ממש כמו בהפגנות של המתנגדים, שגם בהן פוגשים עם שמגיע לו כל כך הרבה יותר מקרע”.

אלא שספקטור לא הייתה מוכנה לגל התגובות הרעילות שבא אחרי הציוץ המפרגן.

אבנר הופשטיין מ’זמן ישראל’ מיהר להגיב לספקטור עם תיעוד של אנשי ימין מקיפים את כתבת חדשות 12: ”תגידי דנה, גם זה חמוד ומצחיק? כשתרצח פה עיתונאית עדיין תרגישי פוצי?”.

ספקטור השיבה לו: ”אבנר. אין לי כוח ללעג הקפוא שלך. פוצי תקרא לחתולה”.

לאחר זמן קצר צייצה כי היא אינה מתרגשת מהטענות כי היו גם מקרים פחות נעימים בהפגנה: “אין לי כוח להתווכח בנפרד. זו האמת שלי כפי שחוויתי אותה. אומרים לי פה שתקפו את מיכל פעילן וזה מחריד. אבל תקפו גם את שיראל בהריון. ואף אחד לא אוהב כשאומרים שזה כולם. זה עשבים שוטים. הרוב של הרוב? זה מה שראיתי. סורי אם זה לא מתאים לסכסוכייה של המנהיגים והתקשורת בחלקיה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות