“שלום, יוצאת לדרך חדשה”: גם הכתבת החרדית עוזבת את ערוץ 13

אחרי אילה חסון שעברה לכאן 11 ושרון גל שעבר לערוץ 14: כתבת חדשות 13, אפרת פינקל, הודיעה בפוסט בפייסבוק על עזיבתה את הערוץ • לאן?
אבי כץ
ט' ניסן התשפ"ג / 31.03.2023 01:11

כתבת חדשות 13, אפרת פינקל, הודיעה הערב (חמישי) בפוסט בפייסבוק על עזיבתה את הערוץ.

בכך מצטרפת פינקל, עד כה כתבת הערוץ בצפון, לגל העזיבות האחרות בחברת החדשות, שנפרדה לאחרונה מאילה חסון שעברה לכאן 11 ומשרון גל שעבר לערוץ 14.

“כשעברתי לחיפה”, כתבה, “הבנתי שזה לכמה שנים לפחות. רציתי להשתקע בה, ללמוד אותה מאפס ולהפוך לחלק ממנה. להיות הכי מקצועית שאפשר. היה עליי ללמוד מאפס גיזרה שאין לי מושג לגביה, לשלוט בכל מכמניה, לדעת בכל רגע נתון מה קורה בכל פינה בה, להשיג את התיעודים הטובים ביותר ולהגיע לאנשי המפתח בכל האזור. לאט לאט עשיתי את זה, וחשבתי שאשאר בה למספר שנים לפחות”.

אלא שאז חל שינוי בחייה. “הכרתי את קובי ויחד הבנו שאת החיים שלנו אנחנו נבנה בעז״ה בירושלים. אז שוב אריזות. שוב סבב פרידה מכל הנשמות היפות שהכרתי והיו לצידי בשנה הזו, מקצועית ואישית. שוב לצאת מאלף רשימות תפוצה ושוב להיכנס, בקרוב, לרשימות חדשות – לא יודעת איפה ומתי.

“קצת עייפתי מזה, אגיד לכם את האמת. הלב משלם מחירים על כל מעבר כזה, כל פעם מחדש.

“רק לפני שנה הרגשתי שאני נקרעת מירושלים, מהחברים האהובים בערוץ 14, והנה נקרעתי שוב מכל החיים שבניתי לעצמי בחיפה. לכל הפחות הפעם השינוי הגדול והמורכב הזה הביא איתו את השמחה הגדולה ביותר של חיי, ואושר שכבר הפסקתי לקוות ולהאמין שיגיע”.

היא הוסיפה: “אני נפרדת מחדשות 13 ומהקולגות האהובים שחלקם הפכו לחברים לחיים, אומרת שלום לכל כתבי הצפון אהובי ליבי ודוברי האזור שהם חברי אמת – ויוצאת לדרך חדשה. לא יודעת לאן היא תוביל אותי, אבל לפחות הפעם אני עושה אותה יד ביד עם קובי, באיזו שלווה לא מוסברת שכל החיים רק חיכיתי לה.

“ולכל מי שאיתי וקורא אותי ועוקב ומקשיב – תודה שהיה לכם חשוב כל כך לשמוע מה איתי ולאן פניי, וסליחה שבעקבות החתונה רק כעת מצאתי זמן לכתוב לכולכם בצורה מסודרת.

“תודה שאתם תמיד איתי, מאמינים בי, תומכים, בכל תחנה בדרך, בכל אתגר חדש. כיף לי ומרגיע ונעים לדעת שתהיו איתי גם בתחנה הבאה, היכן שלא תהיה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות