אסף זמיר התפטר בטוויטר, ניסה להמשיך – ונזרק במכתב פיטורים

לאחר שצייץ בטוויטר השבוע "אני מתפטר" - הקונסול בניו יורק רצה להמשיך בתפקיד לזמן לא מוגדר • אבל שר החוץ אלי כהן פיטר אותו באופן מיידי
חרדים 10
ח' ניסן התשפ"ג / 30.03.2023 16:35

שר החוץ אלי כהן שיגר  היום (חמישי) מכתב פיטורים לקונסול ישראל בניו יורק אסף זמיר – שצייץ ביום ראשון כי הוא מתפטר בגלל הרפורמה המשפטית.

שר החוץ חשף כי זמיר רצה להמשיך בתפקיד: “אסף זמיר הודיע בטוויטר על התפטרותו, אך רצה להמשיך בתפקיד לזמן לא מוגדר. החלטתי לפטר אותו באופן מיידי. דיפלומט שתופס צד פוליטי לא יכול לייצג את מדינת ישראל אפילו לא יום אחד. בהצלחה בהמשך”.

בתגובה לדברים, צייץ זמיר תמונה שלו על רקע העיר תל אביב וכתב: “אלי, אני כבר בארץ. מה נסגר?”.

למחרת ציוץ ההתפטרות בטוויטר, זמיר השתתף במחאה נגד הרפורמה המשפטית ואמר: “לא האמנתי שקבוצת האוכלוסיה שמרכיבה את הלב השפוי הליברלי היצרני והציוני, יקומו ויצאו מהבית ויהיו כה רעשנים ונכונים להילחם למען המדינה. זאת התעוררות מעודדת והסיכוי היחיד והאחרון לוודא שישראל תהיה המדינה שנרצה להמשיך לחיות בה”.

זמיר גם שלח מכתב למשרד החוץ, בו כתב כי אינו מסוגל עוד לייצג ממשלה ימנית. “אני מודאג מאוד מהרפורמה המשפטית שהממשלה מקדמת שחותרת תחת המוסדות הדמוקרטית בישראל ותחת שלטון החוק במדינה”, כתב.

זמיר הוא הדיפלומט השלישי שמונה על ידי יאיר לפיד – שמתפטר. קדמו לו שגרירת ישראל בצרפת יעל גרמן ושגריר ישראל בקנדה רונן הופמן.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    נמאס מהשקרים האלה
    30/03/2023 17:08
    אסף
  1. נזרק, איזה קטע לפני שמכתב הפיטורים הגיע, זמיר כבר נמצא בביתו בת”א.

  2. הבנאדם כבר בארץ
    30/03/2023 18:03
    הראל
  3. הבנאדם התפטר וכבר הספיק לחזור לארץ מזל שנזכרת לפטר אותו וטוב שלא חיכו לגיל פרישה עם ההודעת פיטורים