“יצאתי מפורקת”: רופאה הותקפה בב”ב – ומגוללת את רגעי האימה

דוקטור ענבר כסלו, רופאה מתמחה מבית החולים שיבא, שחזרה את רגעי האימה: "עשרות דפקו על החלונות, ניסו לפתוח את הדלתות וזרקו קללות ואיומים" •"לא חושבת שפחדתי ככה אי פעם. במקום שבו הלכתי לטפל" • רובינשטיין: מקרה חריג זה איננו מייצג את העיר ואת דרכה"
חרדים 10
ז' ניסן התשפ"ג / 29.03.2023 12:48

רופאה מתמחה מבית החולים שיבא בתל השומר חשפה היום (רביעי) כי הותקפה אתמול בעיר בני ברק –  בעת שהייתה בתפקיד במוקד ‘לאומית’ בעיר.

בפוסט שפרסמה בחשבון פייסבוק כתבה דוקטור ענבר כסלו: “תקפו אותי היום כי הייתי האשה הלא נכונה במקום הלא נכון. אני רופאה. זו הדרך שבחרתי. זה בלתי נפרד ממני. זה עמוק בלב שלי. והיום, הלב שבור מרוסק, גמור. קו אדום בוהק נרמס באופן ברור.

“אני תמיד שם עבור המטופלות בלי קשר לצבע, לדת או לדעות. אני שם בלב שלם. אוהב, דואג, מטפל, חומל, מנחם. אולי בגלל זה הזדעזעתי כל כך
לגלות שנאה גלויה, תוקפנית ואלימה דווקא במקום שאליו באתי כדי לטפל.

“נתקפתי בלב בני ברק. בצאתי ממוקד קופ”ח לבושה במדי בית חולים במקום בו אני עובדת ומטפלת בנשים. בנשים שלהן. בגלל גחמה מבישה של נהג אלים שחסם את הדרך ולא נתן לי לעבור כי ככה התחשק לו. או אלוהים (שלו) יודע למה. נחסמתי.

“מקדימה על ידו ומאחור על ידי רכבים אחרים. כלואה ברכב, חוששת, מפחדת. הדופק עולה ואני מבינה שהפחד מוצדק, אמיתי. עשרות תושבים התגודדו סביב הרכב שלי, דפקו על החלונות בכעס, בעטו בגלגלים, ניסו לפתוח את הדלתות בכח, זרקו קללות ואיומים. איך – ‘פה זה לא תל אביב’ ו-‘נראה לכולכם מה זה, נגרש אתכם, אתם לא רצויים’

“כשמסביב המון אנשים, והמון נשים, אותן נשים בהן אני מטפלת.. נשים עם ילדים, עם עגלות אימהות… עומדות ומסתכלות. הייתי מזועזעת כל כך שלא יכולתי להמשיך לנהוג. הרגשה של טירוף. של קרקע נשמטת. לא יכולתי לנשום. לא הצלחתי להבין איך זה הגיוני, איך זה קורה, 20 דק’ מהבית שלי.

“שוטר ליווה אותי מחוץ לגבולות העיר כאילו מדובר בשטח זר ועוין. במשך שעה ארוכה, זה הרגיש כך. ושם, בחוץ, התפרקתי. לא חושבת שפחדתי ככה אי פעם. במקום שבו הלכתי לטפל, לנחם, לרפא יצאתי מפורקת”.

בית החולים ‘שיבא’ גינה את התקיפה: “לא נסבול פגיעה בעובדינו המסורים שמטפלים בחולים יומם ולילה, בשום מקום ובשום מצב. לנו, כעובדי שיבא המהווים את ספינת הדגל של מערכת הבריאות בישראל, אחריות לאומית להוות עוגן של יציבות, קיום בצוותא, שותפות ורעות. כך היה מאז ומעולם, וכך גם בעת הזו”.

ראש עיריית בני ברק אברהם רובינשטיין אמר בתגובה ל’כאון חדשות’: “הצטערתי לשמוע על אירוע שאירע בין משתמשי הדרך בעיר, שגלש להתנהגות פסולה ולחוסר כבוד נגד רופאה מהמרכז הרפואי שיבא. אני מבקש להדגיש נחרצות כי מקרה חריג זה איננו מייצג את העיר ואת דרכה. זו אינה דרכה של העיר כלפי כל אדם ובוודאי כאשר מדובר בצוותי רפואה אשר עבודתם קודש. אני מבקש בשעה זו לחזק את ידיה של הרופאה ולהביע הערכתי והוקרתי לפועלם של כלל צוותי הרפואה המסורים”.

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    שימו לב לתמונה
    29/03/2023 15:16
    לא אמין
  1. לצד תמונתה ותמונת בעלה או מיש זה בפייסבוק מופיעה הלוגו לך. שעוצב נגד נתניהו…
    יש ככ הרבה לא שומרי תומצ בב כל יום…חסר פה חלק בסיפור. למה תקפו אותה. כמה כמה אמת וכמה לא…בכל מקרה אם פעלו באלימות אני מוקיעה את זה . כי לאלימות אין מקום. אבל נשמח להשלמת הסיפור…כמוכ התמונה עם השוטר. חסרה תמנוה של ההמון הוזעם

  2. עיר השנאה והרשע
    29/03/2023 18:33
    חביב
  3. בני ברק עיר השנאה והאלימות. מה הפלא??

  4. היכן תקיפות המשטרה???
    30/03/2023 07:58
    משה
  5. מדוע אין טיפול תקיף בתוקפים אלימים הן מהשמאל והן חרדים???