טרגדיה: מתקין סורגים בן 72 נפל מקומה רביעית בבני ברק – ונהרג

חוקר תאונות עבודה של משרד העבודה זומן לזירה • איש הצלה: "כשהגענו למקום הנפגע שכב על המדרכה וסורג מתכת לידו. עוברי אורח סיפרו לנו שהוא ניסה לפרק את הסורג ונפל עימו מגובה 4 קומות"
חיים טוויל
ז' ניסן התשפ"ג / 29.03.2023 11:36

טרגדיה בבני ברק: מתקין סורגים, בן 72,  שהגיע לבצע עבודה בבניין ברחוב יהודה הלוי בעיר, צנח מגובה של ארבע קומות – ונהרג.

על פי עדי ראיה, המנוח ביקש לסייע בהכנסת מקרר דרך אחד מחלונות הבית, ממנו התבקש להסיר את הסורגים.

חובשי רפואת חירום במד”א משה שטרן ויואל שכטר סיפרו: “כשהגענו למקום ראינו את הפועל שוכב כשהוא ללא דופק וללא נשימה. סיפרו לנו שהוא נפל מגובה של כ-4 קומות. מיד התחלנו בביצוע פעולות החייאה שכללו עיסויים, הנשמות ומתן תרופות. אבל הפציעה שלו הייתה קריטית ובסופן נאלצנו לקבוע את מותו”.

חובשי הצלה דניאל הורברג ואלי ביטון: “כשהגענו למקום, מצאנו פועל הסובל מחבלה רב מערכתית, לאחר שלדברי עוברי אורח נפל מקומה רביעית במהלך עבודתו.

“יחד עם חובשים ופראמדיקים של הצלה ומד”א, ביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות, ולמרבה הצער, עקב אופי הפציעות נאלצו הפראמדיקים לקבוע את מותו.”

יעקב ישראל מלכה, חובש באיחוד הצלה: “כשהגענו למקום הנפגע שכב על המדרכה וסורג מתכת לידו. עוברי אורח סיפרו לנו שהוא ניסה לפרק את הסורג ונפל עימו מגובה 4 קומות. ביצענו פעולות החייאה מתקדמות, אולם למרבה הצער מותו נקבע במקום עקב הפציעות הקשות מהן סבל”.

חוקר תאונות עבודה של משרד העבודה זומן לזירה. גם מתנדבי זק”א ת״א הגיעו למקום.

מהמשטרה נמסר: התקבל דיווח על תאונת עבודה ברחוב יהודה הלוי בבני ברק שבה עובד בן 72 נפל מגובה לאחר שעבד במקום. לאחר מאמצי החייאה נקבע מותו. כוחות משטרה במקום ונפתחה חקירה לבירור נסיבות האירוע.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות