מגל תקף: “ביידן בובה של האולטרה שמאלנים. זה מה שאמרו לו להגיד”

בן כספית וינון מגל דנו בתוכניתם על הודעתו התוקפנית של נשיא ארה"ב • כספית: "הברית האסטרטגית היא הנכס הכי חשוב שלנו" • מגל: "מדהים אותי איך נתניהו עומד בלחצים הללו, אהבתי את תגובתו לאמריקאים. כך צריך לנהוג מנהיג"
חרדים 10
ז' ניסן התשפ"ג / 29.03.2023 10:58

בן כספית וינון מגל פתחו היום (רביעי) את תוכניתם ב-103FM להודעה של הנשיא ג’ו ביידן כי לא יזמין את ראש הממשלה בנימין נתניהו לבית הלבן בקרוב, זאת נוכח קידום הרפורמה המשפטית.

“אני מקווה שלא נגיע לחורבן, זה הכל”, אמר מגל, “זו דמוקרטיה. לא אמרתם שאתם מתכנסים בגלל הרפורמה? מה אתם נכנסים בחוק החמץ? הפכתם רפורמה בבית המשפט לקץ הדמוקרטיה, שיגעתם את כל העולם כדי לשכנע שמדובר בנפילת ישראל, אותו דבר עם האמריקאים. ברגעים הקשים צריך לשמור על קור רוח, להבין שזה המצב”.

בהמשך, הוסיף: “מדהים אותי איך נתניהו עומד בלחצים הללו, אהבתי את תגובתו לאמריקאים. כך צריך לנהוג מנהיג. ביידן נשלט על ידי האולטרה שמאלנים, זה מה שאמרו לו להגיד – אז זה מה שהוא אמר. לא להתרגש. לא אמרתי סנילי, אמרתי בובה. מה קרה לכם? אני משתגע. אין לנו יותר אמריקאים. התבהלה הזאת, מתרגשים ורצים ממקום למקום, מה קרה. אפשר לחשוב”.

בתגובה, השיב כספית: “האמריקאים יודעים כל מילה של ראש הממשלה בכל פורום, בלי שהם זקוקים לתקשורת הישראלית. נתניהו עצמו פרנואיד. זה לא רק שהברית האסטרטגית היא הנכס הכי חשוב שלנו, כל העמימות הגרעינית היא בזכות המסמכים שחתמנו איתם. אין תקיפה באיראן בלעדיהם, אין חיה כזאת. אי אפשר לצאת לאיראן בלי תיאום איתם”.

“אם אתה לא יוצא נגד הסרבנות תפסת צד”, יצא מגל גם נגד הרמטכ”ל הרצי הלוי, “או שאתה חלש, או שאתה תומך באירוע של הסרבנות, אתה מתחמק מלומר את הדברים בצורה ברורה. עוד לא ראיתי רמטכ”ל שהיה לו אירוע כזה ולא הציב קו אדום. אירוע מוזר”.

כספית, כמובן, לא הסכים עם דבריו. “תפטרו אותו”, הציע. “תפטרו את כולם”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות