גולדקנופף בישובי בנימין: “אפעל לוודא שתוכניות הבניה כאן מתקדמות”

ראש המועצה ישראל גנץ הציג את הנתונים לפיהם ב-50 הישובים שבתחומי מועצת מטה בנימין מתגוררים כ-80 אלף תושבים - כשהשאיפה להגיע למאה אלף תושבים בתוך שנתיים
יוני גרין
ז' ניסן התשפ"ג / 28.03.2023 23:27

שר הבינוי והשיכון יצחק גולדקנופף ביקר היום (שלישי) במועצה האזורית מטה בנימין, כאורחו של ראש המועצה ישראל גנץ.

הביקור נפתח בבניין המועצה, שם התקיימה קבלת פנים וניתנה לשר סקירה על הישובים שבתחומי המועצה והצרכים הייחודיים לכל יישוב. בישיבה נטלו חלק גם מנכ”ל משרד הבינוי והשיכון הרב יהודה מורגנשטרן, יענקי קוינט – מנכ”ל רמ”י ראש המועצה וסגניו, לצד אישי ציבור ונציגי קהילות.

ראש המועצה הציג את הנתונים לפיהם ב-50 הישובים שבתחומי המועצה מתגוררים כ-80 אלף תושבים, כשהשאיפה להגיע למאה אלף תושבים בתוך שנתיים. על פי התכניות עתידה המועצה להגיע להיקף של כ-21,000 אלף יחידות דיור.

בביקורו בהתיישבות ‘מלאכי השלום’ שמע יו”ר יהדות התורה על דרכי הטיפול בנוער מתמודד שמתחנך במסגרת ייחודית שהוקמה במקום. היישוב אושר בישיבת הממשלה האחרונה ומתגוררות בו כיום 10 משפחות כאשר בעתודות הקרקע שבישוב ניתן לבנות עוד כ-1000 יחידות דיור.

חברי הנהלת המשרד עדכנו את שר הבינוי כי הוגשה בקשה לתקצב את תכנון הקמת היישוב, אך זו מתעכבת לעת עתה במשרד האוצר.

שר הבינוי והשיכון: “אני רוצה לברך את ראש המועצה. ראיתי היום את החן שנתן לך הקב״ה והזכות לנהל אזור חשוב וקדוש בארץ ישראל שהוא חלק בלתי נפרד מההיסטוריה שלנו כעם. אדאג שכלל הגופים ירתמו לקדם את תכניות הבניה בבנימין. ליבנו נפתח אליכם ונעשה הכל לסייע לכם”.

ראש מועצת בנימין, ישראל גנץ: “האוכלוסייה בבנימין נמצאת בקפיצה משמעותית בשנים האחרונות והיא מהמתקדמות בארץ. מהמקום שבו שכן המשכן הראשון של עם ישראל אנו יוצאים עם בשורה משמחת שיש שר שיכון שמבין את מעמד ההתיישבות בבנימין, יהודה ושומרון, קשוב לצרכי ההתיישבות על מנת לסייע לנו להוסיף עוד קומה של צמיחה והתפתחות בחבל בנימין ולשמור על נחלת אבותינו.”

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אין עתיד בבנימין
    02/04/2023 14:09
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. פקקים ללא סוף שעות נסיעה בבוקר לירושלים ושעות לחזור בערב
    בקיצור לא מומלץ