ינון מגל: “איך יש לך פרצוף להביא סקרים?”. ומה טען בן כספית?

בן כספית וינון מגל דנו על השהיית חקיקת הרפורמה המשפטית • כספית תקף: "התקוממות של מדינת ישראל נגד נתניהו" • מגל האשים: "זו הייתה מחאה בחסות המשטרה, הפרקליטות, בתי המשפט, התקשורת, ההסתדרות. יש חסויות. לא סתם יצאנו להפגין"
חרדים 10
ו' ניסן התשפ"ג / 28.03.2023 12:01

בן כספית וינון מגל פתחו היום (שלישי) את תוכניתם ב-103FM בהתייחסות להשהיית חקיקת הרפורמה המשפטית, עליה הודיע ראש הממשלה בנימין נתניהו.

“צריך לזכור שעם ישראל עצר את הדיקטטורה, כל השאר בשוליים”, טען כספית, תוך שהוא מתייחס להפגנות האלימות של השמאל.

הוא תקף: “כמה לא מפתיע שאתה חוזר למלאכת השיסוי וההסתה המקורית שהתחילה את האירוע. הציבור והליכוד מצביע ברגליים. בסקרים, גנץ כבר היה יותר גבוה מנתניהו לראשות הממשלה. 60 אחוז ממצביעי הליכוד קראו לעצור את החקיקה. המגמה ברורה על הקיר, רה”מ מכיר את מצבו והוא יודע שנחשף לעיני קול שהוא איש חלש”.

כספית הוסיף: “נתניהו אמר כל כך הרבה שקרים, איך הוא התרגש שהפגנה של הימין הייתה ספונטנית ולא מאורגנת? אם היה פה משהו ספונטני זו ההפגנה בראשון. פרסמתי את כל ההסעות והאוטובוסים שכתבו עליהם בקבוצות של הליכוד. מה עובר לך בראש כשאתה עומד מול האומה שלך ומשקר לה? ביום ראשון הבן שלו מדיח את שר הביטחון, בשני הוא מקים פלנגות. הייתה אתמול התקוממות של מדינת ישראל נגד נתניהו”.

מגל השיב לו: “זו הייתה מחאה בחסות המשטרה, הפרקליטות, בתי המשפט, התקשורת, ההסתדרות. יש חסויות. לא סתם יצאנו להפגין. אני נזכר מה היה פה בגירוש מרצועת עזה. כולם התגייסו גיוס מלא נגד המוחים וחוסמי הכבישים, נגד סרבנים ונגד כולם.

הוא הדגיש את האפלייה של הימין: “זו לא אותה מדינה. יש פה היררכיה של טובים ורעים, נכונים ולא נכונים”.

מגל המשיך:  “ההפגנה אתמול הייתה ספונטנית, היא הגיעה מלמטה ולא מלמעלה. צריך לומר תודה לתנועות הימין. זה לא הגיע מנתניהו או מהמפלגה. משם זה הגיע, וזו הפגנה בעד. בדרך כלל אין הפגנות בעד. היו שם 100 אלף איש”

מגל תקף: “יש פה כאלה שמותר להם וכאלה שאסור להם. יצטרך להיות פה בירור אמיתי בתוך האירוע הזה. אני מקווה שתהיה רפורמה והיא תשנה את הסיטואציה הזו”.

על הסקרים אמר: “במשך שנה וחצי הסברת לי כמה לא צריך לקרוא סקרים, בטח שאין בחירות, אך כשישן סקר שמוצא חן בעיניך אתה מקריא אותו. זה פרצוף השמאל. איך יש לך פרצוף להביא סקרים? אין לכם טיפת מודעות. אתם יוצרים את הדבר הזה. תמשיכו להתבשם בסקרים, בינתיים נתניהו הוא ראש הממשלה עם 64 מנדטים”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות