ליברמן חוגג: זה עובד. קורא להדיח את נתניהו ולהקים קואליציה חדשה

יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד: "המחאה הזו בשלב זה לא צריכה להיפסק" • יו"ר ישראל ביתנו: "קורא לחבריי בליכוד, לטובת מדינת ישראל להדיח את נתניהו ולהקים קואליציה חדשה המורכבת ממפלגות ציוניות"
אריה ריבקינד
ה' ניסן התשפ"ג / 27.03.2023 09:53

יו”ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן מברך הבוקר (שני) על הכניעה של נתניהו למחאות נגד הרפורמה המשפטית.

ניקיונות לקראת פסח? אלה כללי הבטיחות למערכות הגז הביתי

“מתברר שזה עובד. שום דיקטטור לא מסוגל לעמוד מול מחאה ציבורית רחבה וצודקת שמקיפה את כל חלקי האוכלוסייה.

“אני מקווה שב-10:30 מעבר לעצירת החקיקה, נשמע על התפטרותם של ראש הממשלה ושר המשפטים. במידה ולא, אני קורא לחבריי בליכוד, לטובת מדינת ישראל להדיח את נתניהו ולהקים קואליציה חדשה המורכבת ממפלגות ציוניות, כאשר ראש הממשלה יבוא משורות הליכוד”.

יו”ר האופוזיציה ח”כ יאיר לפיד התראיין בתכנית של ענת דוידוב וגדעון אוקו ב-103FM והתייחס לאירועי המחאות מהלילה, כמו גם לאפשרות שהחקיקה של הרפורמה המתוכננת במערכת המשפט תיעצר והצדדים ילכו להידברות.

על עצירת החקיקה, אמר יו”ר האופוזיציה: “אמרנו מהיום הראשון, אם הם יעצרו את החקיקה נלך לבית הנשיא כולנו ונתחיל דיאלוג לאומי שאולי אפילו יצא בסוף משהו טוב יותר מהמצב הנוכחי, אולי נגמור אותו עם בסיס לחוקה שמבוססת על מגילת העצמאות. אין פתרון אחר, צריך להוציא את הדיון הזה מתוך המערכת הפוליטית שהפכה להיות רעילה, להביא אותו לנשיא שהוא מתווך הוגן ולשבת בשקט ולעצב את השינוי”.

הוא הוסיף: “המחאה הזו בשלב זה לא צריכה להיפסק, זה פטריוטים ישראליים שמגנים על המדינה שלהם. היא צריכה להימשך עד שהחקיקה תעצור. אני חושב שלא נדבר על עצירת המחאה עד שלא נראה מה באמת קורה. הציבור הזה ואני למודים ניסיונות של נתניהו וחבורתו לרמות אותנו ואנחנו קודם כל נראה מה קורה. אין סיבה לעצור את המחאה, שר הביטחון פוטר אתמול מפני שאמר את האמת למדינת ישראל”.

על האפשרות להפלת הממשלה הנוכחית, השיב: “לא יודע, לא רוצה לא להיראות, לא להישמע ולא להרגיש עם עצמי שאני מנסה לראות איזה רווח פוליטי יש פה אם הולכים לבחירות. הנושא כרגע זה להציל את מדינת ישראל, מדינת ישראל בסכנה, הכלכלה שלנו בסכנה, המדינה שלנו בסכנה, זה המקום שבו הילדים שלי חיים – צריך לעצור את החקיקה ולהתחיל לדבר”.

באשר לאפשרות כי יצטרף לממשלה במידה והחקיקה תיעצר, לפיד אמר: “אני לא אכנס לממשלה של נתניהו אבל כן נדבר על שיתוף פעולה, אנחנו רוצים ללכת לבית הנשיא כדי לעצב חוקה לישראל, זה שיתוף פעולה אמיתי. אם החקיקה נעצרת צריך ללכת מיד לבית הנשיא ולהתחיל לדבר. אני מדבר עם אנשים בליכוד כל הזמן, כל התקופה האחרונה, ואומר להם פעם אחר פעם ‘אתם לא רואים שזה נגרר להידרדרות איומה שמסכנת את המדינה שכולנו אוהבים?'”

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    "חברי בליכוד"
    27/03/2023 10:51
    אבי
  1. אוי ליברמן כמה שאתה טיפש ממתי יש לך חברים בליכוד גם במפלגה שלך אתה לא הכי רצוי