“חתיכת חוצפן”: עימות חריף בין מגל למוביל ‘מחאת המילואימניקים’

מגיש התוכנית ב-103FM התעמת עם אייל נווה, ממובילי 'מאבק המילואימניקים' נגד הרפורמה המשפטית: "המדינה נהרסת ואתם ממשיכים ללבות את האש. מה הבעיה לעצור ולדבר?" מגל: אתה פריווילג מעודד סרבנות. אתם לא באים חודשיים וחצי. למה שנעצור?"
חרדים 10
ד' ניסן התשפ"ג / 26.03.2023 18:29

אייל נווה, יזם בתחומי ההייטק והנדל”ן ומבוגרי סיירת מטכ”ל – הנמנה עם מובילי ‘מאבק המילואימניקים’ – שוחח היום (ראשון) עם בן כספית וינון מגל ב-103FM.

הוא סיפר: “ניסינו להגיע לבית של בן גביר, אבל המשטרה מנעה מאיתנו. רצינו להגיד שזה גדול עליו, יש לו ציון 100 בפירוק העם. באנו לומר לו שיעצור את הכל. מה הבעיה לעצור לארבעה חודשים ולדבר? גנץ נותן רשת ביטחון לדבר הזה מבחוץ. אתמול נוצר תהליך מדהים בו אפשר לעצור ולדבר, אנחנו אומרים את זה כל הזמן. יש לנו עם אחד. באנו לבן גביר והוא ברח עוד פעם, כמו שבאנו לרוטמן והוא ברח, החבר’ה בימין בורחים, תעצרו את הטירוף הזה”.

לדבריו, “הציבור מבין, צבא העם יש רק בדמוקרטיה. הסדירים ואנשי הקבע מתחילים לפשוט מדים, כל מה שרוצים עם תאוות נקם ובצע זה לנסות להעביר הכל. צריך איזונים ובלמים, זה מה שנעשה. אם המדינה חשובה לינון מגל, זה הזמן שלו לצרוח: תעצרו ונדבר. אל תכניסו לנו מילים לפה. אין סרבנות, אנחנו עושים מילואים, אתה לא עושה מילואים ינון”.

בתגובה, הזדעק מגל: “שחררו אותי, ברור שעשיתי מילואים. מה אתה מבלבל את המוח? אתם חטפתם את המדינה. אתה חתיכת חוצפן, אתה פריווילג מסיירת מטכ”ל. קיבלנו 64 מנדטים, חוצפן. הכל לפי החוק. יש פה תהליך מסודר בתוך כנסת ישראל. למה לא באתם עד עכשיו לדבר? אתם לא באים חודשיים וחצי. למה שנעצור? אתה מעודד סרבנות”.

“אני רק אומר לך את האמת”, השיב נווה. “המדינה נהרסת ואתם ממשיכים ללבות את האש. נתתי את עצמי למדינה, אתה פירומן. אתם גונבים את המשטר. מה הבעיה לעצור ולדבר?”

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות