תלמיד ישיבת ההסדר שנפצע בפיגוע הירי בחווארה: “זה נס, ברור”

אילון צובל מקרית שמואל, אחד החיילים שנפצע בפיגוע ירי בחווארה, סיפר: "שמעתי יריות ואז חיפשנו מחסה, לא זיהינו כלום, לא זיהינו מי ירה עלינו"
חרדים 10
ד' ניסן התשפ"ג / 26.03.2023 15:58

אילון צובל, אחד משני החיילים שנפצעו אמש לפני צאת השבת בפיגוע הירי בכפר חווארה, סיפר היום (ראשון) על רגעי הירי ועל הטיפול שקיבלו הוא וחברו, בתוך שתי דקות בלבד.

“אני בסדר, ושעם ישראל יהיה חזק”, אמר צובל, תושב קרית שמואל,  ליואב איתיאל מאתר וואלה. “אנחנו תגברנו בחווארה ואבטחנו את הציר עבור החיילים, שם כדי שלא יחזור מה שהיה. מה שקרה זה ששמעתי יריות ואז חיפשנו מחסה, לא זיהינו כלום, לא זיהינו מי ירה עלינו”, שחזר.

“בתוך כך הבנו שנפגענו, קראנו לטיפול ותוך פחות משתי דקות כבר הגיעו וטיפלו בנו. זה נס, ברור. צריך להגיד תודה גדולה לבורא עולם, למג”ד שלי ולתאג”ד של הגדוד שלי. את זה צריך לשים בראש”.

אילון הוא בן אמצעי במשפחה בת חמישה ילדים. בוגר ישיבת בני עקיבא ‘פרחי אהרן’ בקרית שמואל, שם מתגוררת משפחתו.

הוא וחברו שנפצע הם תלמידי ישיבת ההסדר בשדרות.

אביו, דורון, שיחד עם האם נעמה יושבים לצד מיטת בנם, סיפר  לוואלה: “אילון נפגע מירי מרכב חולף ותודה לאל היה עליו אפוד קרמי שהציל לו את החיים. הוא עם רסיסים וחור בריאה שדורש ניקוז, בעזרת השם היום יעבירו אותו למחלקה עצמה”.

האב גולל  מה שעבר על ההורים מאז אמש: “ממש עם יציאת שבת אילון התקשר עם סוג של ריכוך הידיעה, כשבקולו הוא מודיע לנו על הפציעה. הוא אמר ‘נפצעתי, אני בהכרה, בואו לבקר אותי בבית החולים בילינסון’. הוא לא סיפר על מה הפציעה והאמת היא שרק בהמשך, בדרך הארוכה מהקריות לבית החולים אז קצינת הנפגעים עדכנה אותנו וזה קצת הרגיע אותנו שכמובן הוא בטיפול, שעשה סי.טי. וככל הנראה לא חדר כדור לתוך החזה, אלא רק פגע בו מבחוץ”.

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן העביר היום את לשכתו לחווארה במחאה על שלושת הפיגועים האחרונים בכפר. חבר הכנסת צבי סוכות צעד בכביש 60, שעובר בתוך הכפר, עם דגל ישראל.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות