100 מנהלי מוסדות ועסקני חסידות צאנז ב’ועידת העסקנים’ • גלריה

עסקני חצר צאנז התכנסו ליומיים עשירים של תוכן רוחני לצד מקצועי, במהלך 'ועידת העסקנים' - בה השתתפו מנהלי מוסדות התורה, החינוך והחסד, יחד עם צוותי המשרדים הבכירים
יוסף גרינבוים
ד' ניסן התשפ"ג / 26.03.2023 11:47

‘ועידת העסקנים’ לבית צאנז: עסקני חצר צאנז התכנסו ליומיים עשירים של תוכן רוחני לצד מקצועי, במהלך ‘ועידת העסקנים’ – בה השתתפו מנהלי מוסדות התורה, החינוך והחסד, יחד עם צוותי המשרדים הבכירים.

ניקיונות לקראת פסח? אלה כללי הבטיחות למערכות הגז הביתי

הוועידה התקיימה בשבוע האחרון, בימים שני-שלישי, כ”ז-כ”ח באדר.

במרכז הוועידה התקיים המושב הרוחני בראשות הגה”צ אב”ד קרית צאנז טבריה,  אשר הופיע בשליחות אביו, האדמו”ר מצאנז, לחזק את ידי העוסקים במלאכת הקדש.

יושב-ראש הוועידה, אשר פרס את חסותו המרכזי, היה הנגיד הרה”ח רבי מנחם מענדל רייך, שאף הופיע ביום הראשון לוועידה ונשא דברים.

את הוועידה יזם והוציא אל הפועל, ר’ ישראל שמעון, מנהל ארגון ‘לב טוב’.

את הוועידה כולה הנחה הרב יקותיאל יהודה גנזל, שגם ליווה אסטרטגית את ימי הוועידה ותכניה. על ההפקה הופקד ר’ משה גליק, לצד ר’ יקותיאל שטמר מטבריה.

בין המרצים המקצועיים שהופיעו בפני העסקנים: ר’ אוריאל רייך – יועץ ארגוני לחברות הגדולות במשק; גיא בן דוד המתמחה במיומנויות ניהול; ר’ מאיר מרק – המנהל את מחלקת גיוס המשאבים ב’לניאדו’; ר’ בנימין חינקיס; הרב אפרים זייבלד – מומחה בגיוס כספים.

נשאו דברים: רבי דוד הלוי רובינשטיין, רב ביהמ”ד מגדנות אליהו; הגאון רבי שמואל יגר.

לצד התכנים המקצועיים נהנו העסקנים מ’זיץ’ מיוחד עם המשפיע הגה”צ רבי חיים יצחק קאפא, ומשעה של קורת-רוח עם ר’ מאיר שטיין ור’ מרדכי צין, כך גם עם ר’ ישעיה רוטנברג.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות