דגל: לא נחסום את נתניהו מהגעה להבנות שימנעו המשך הקרע בעם

'דגל התורה' משחררת את החבל לראש הממשלה: "כמפלגה שהתנהלה באחריות ציבורית מיום היווסדה, לא תהווה חסם בפני ראש הממשלה בביצוע הפעולות הנדרשות כדי להגיע להבנות והסכמות נרחבות ככל הניתן, שינמיכו את גובה הלהבות"
אריה ריבקינד
א' ניסן התשפ"ג / 23.03.2023 20:20

מפלגת ‘דגל התורה’ פרסמה הערב (חמישי) הודעה, לקראת הצהרות נתניהו וגלנט, הצפויות הערב, לפיה “דגל התורה כמפלגה שהתנהלה באחריות ציבורית מיום היווסדה, לא תהווה חסם בפני ראש הממשלה בביצוע הפעולות הנדרשות כדי להגיע להבנות והסכמות נרחבות ככל הניתן, שינמיכו את גובה הלהבות וימנעו את המשך הקרע בעם”.

כזכור, ‘דגל’ דורשת לחוקק את פסקת ההתגברות במהירות.

בהודעה נאמר:

“תנועת ‘דגל התורה’ מונחית על ידי מרנן ורבנן גדולי ישראל שליט”א ובראשם מרן ראש הישיבה הגרי”ג אדלשטיין שליט”א.

מאז ומתמיד הלכנו יחד עם הליכוד והימין, בשל קרבתם למסורת.

גם בממשלה זו ההליכה יחד עם הליכוד נועדה לשמר את זהותה היהודית של המדינה, צביונה היהודי של הפרהסיה הציבורית בישראל, והגנה על מעמדם של לומדי התורה במסגרת הסטטוס קוו שהיה קיים כל השנים.

בנושא המשפטי, בג”צ מעולם לא העניק סעד לציבור החרדי ולא הגן על המיעוט החרדי והאידיאולוגיה שלו – באף נושא.

על כן דגל התורה מאמינה בצורך אמיתי בשינוי המצב המשפטי והחוקתי וגיבתה את הרפורמה המשפטית שהובילה הליכוד כמפלגת השלטון המרכזית שיזמה זאת בתיאום עם השותפות הקואליציוניות.

דגל התורה כמפלגה שהתנהלה באחריות ציבורית מיום היווסדה, לא תהווה חסם בפני ראש הממשלה בביצוע הפעולות הנדרשות כדי להגיע להבנות והסכמות נרחבות ככל הניתן, שינמיכו את גובה הלהבות וימנעו את המשך הקרע בעם”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות