‘לא רוצה לראיין איתך, זה לא עובד’: הפיצוץ בצמד בן כספית וינון מגל

צמד המגישים התעמת בתכנית, לאחר שינון מגל הציע לסיים עם הראיונות המשותפים שהם עורכים • כספית זעם: "אז בוא נפסיק הכל, אני לא אתחנן בפניך, בוא לא נראיין בכלל"
חרדים 10
א' ניסן התשפ"ג / 23.03.2023 11:29

המגישים, בן כספית וינון מגל, שוחחו הבוקר (חמישי) על השלכות הרפורמה במערכת המשפט – ובמהלך שיחתם הציע ינון כי השניים יערכו ראיונות בנפרד.

ניקיונות לקראת פסח? אלה כללי הבטיחות למערכות הגז הביתי

“תשמע, יש לי רעיון, בוא נעשה ראיונות בנפרד”, הציע ינון. “עולה מישהו מימין אתה תראיין. בוא נפסיק עם הראיונות המשותפים. זה לא עובד יותר, אי אפשר להמשיך ככה”.

מגל הסביר: “יהיה את הדיאלוג בינינו. אי אפשר לנהל ככה ראיונות. אתה עונה כי אתה מבין שאנשים אין להם תשובות, אתה לא נותן לנהל ראיון. תנהל לבד. אם יבואו אנשים שיסכימו להתראיין אצלך מהימין אז יהיו ראיונות. אני לא מוכן להמשיך את הראיונות האלה, זה לא ראיונות, זה בליל של צעקות. זו הצעה אמיתית לגמרי”.

בן זעם: “ינון שחרר אותי נו בחייאת, אז בוא נפסיק הכל”.

מגל ענה: “לא, לא נפסיק הכול, יהיו דיאלוגים בנינו, הכול יהיה בסדר, ראיונות יהיו בנפרד. אם זה מישהו שלא קשור לאירוע אפשר לנהל ראיון משותף, אם זה מישהו שקשור לאירוע אי אפשר”.

“אז תעשה לי רשימת אירועים”, השיב כספית. “מה אתה רוצה ממני? אתה רוצה שאני אתחנן שתראיין איתי ביחד? אני לא. תעשה מה שאתה רוצה. אם אתה יכול בתוך הדברים האלה שאתה עושה, להאזין בדיעבד לראיונות שאתה מדבר עליהם ולהבין שמי שסותם את הפה זה אתה לי ולא אני לך. אז תקפוץ מה אני אגיד לך, אתה לא רוצה? לא. כן? כן. אין לי סבלנות”.

ינון: “אם משהו לא עובד, הערתי לך פעם אחת, פעם שנייה, פעם שלישית. אני רוצה שנעשה ראיונות נפרדים. לא רוצה לראיין איתך”.

בן: “אוקי. אז בוא לא נראיין בכלל”.

ינון: “אתה בטנטרום, לא שולט בעצמך, אי אפשר לנהל איתך ראיון. אנשים עולים וכל ראיון הופך להיות בליל של צעקות, לא מתאים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות