ר’ מוטק’ה בלוי על הפגנת השמאל: להביא את חב”ד שיניחו להם תפילין

לקראת הפגנת השמאל המתוכננת  מחר בבני ברק, קרא העסקן הליטאי ר' מוטק'ה בלוי לציבור החרדי להתעלם מהמפגינים: "הלב אומר שצריך לקבל אותם עם טיטולים, אבל המוח אומר שהם מחפשים את זה, ולכן צריך להימנע מעימותים"
חרדים 10
כ"ט אדר התשפ"ג / 22.03.2023 15:21

לקראת הפגנת השמאל המתוכננת מחר בערב בבני ברק, קרא היום (רביעי) העסקן הליטאי ר’ מוטק’ה בלוי לציבור החרדי להתעלם מהמפגינים – ולא להתגרות בהם.

ניקיונות לקראת פסח? אלה כללי הבטיחות למערכות הגז הביתי

בראיון לרדיו’ קול חי’ אמר בלוי: “הלב אומר שזו חוצפה ועזות מצח ההפגנה בבני ברק, וצריך לקבל אותם עם טיטולים, אבל המוח אומר שהם מחפשים את זה, ולכן צריך להימנע מעימותים איתם”.

הוא הוסיף: “אם הם רק באזור של הגורדי שחקים הם יכולים רק לקנות צ’ולנט. זה לא ממש בתוככי בני ברק. המלצתי לתת להם לעשות מה שהם רוצים, ופשוט לא לבוא לשם.

“אנשים גרים בבני ברק כדי לא להיתקל בבעיות צניעות, אז אין שום היתר ללכת לראות אותם כי הם לא לבושים בצניעות”.

בהמשך תיאר בלוי כמה דרכים ‘יצירתיות’ לקראת המפגש בין הצדדים: “צריך להוציא להם שתייה, להביא את חב”ד שיניחו להם תפילין, להביא נציגים של ערכים שירשמו אותם לסמינרים של ערכים. מי שרוצה אולי ישים דברי תורה ברמקול”.

לדבריו, “יש הוראה מגדולי התורה, לא להתייחס ולהוביל את הרפורמה, כדי שלא יילחמו מול הציבור החרדי. ליברמן הביריון מושך את זה לשם. בכל מקום אמרו שהיהודים אשמים, תחליף את המילה יהודים בחרדים – וזה המצב”.

הדפס כתבה

4 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    הצעות מליטא
    22/03/2023 15:28
    ירושלמי
  1. ה”מתנגד” מציע שחב”ד יבואו להניח להם תפילין. יפה. הבין שחב”ד היחידים שמקרבים יהודים. שיילך להניח תפילין גם כן למפגינים, ואם הוא רוצה לשמור על העינים [אפשר לחשוב שהוא שומר..] שישים טיטול על עיניו..

  2. תסתערו עם טשולנט על המפגינים ניצחון מובטח בהצלחה
    22/03/2023 16:30
    בן ציון
  3. קומנדו טשולנט וקיגל

  4. מוטקי חב"ד לא עובדת אצלך
    22/03/2023 21:21
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  5. תעזוב את חבד , כולנו זוכרים את דבריך גם מבשנת תשמט

  6. אולי גם אתה פעם תניח תפילין כשרות
    22/03/2023 21:23
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  7. אולי גם אתה פעם תניח תפילין כשרות
    בא לעמדה תפילין בבני ברק