“תודה לקב”ה”: חסיד חב”ד נבחר לראש העיירה פומונה שליד מונסי

ר' אילן פוקס, חסיד חב"ד תושב העיירה פומונה - כפר הממוקם ליד מונסי במחוז רוקלנד שבמדינת ניו יורק, נבחר לכהן כראש העירייה המקומית • לצידו נבחרו למועצת העיירה ר' מנדי לסקר, גם הוא חסיד חב"ד, ושני תושבים חרדים נוספים - יואל גרונוולד ורענן זידילה
נתן פרל
כ"ט אדר התשפ"ג / 22.03.2023 12:40

ר’ אילן פוקס, חסיד חב”ד תושב העיירה פומונה הממוקמת ליד מונסי במחוז רוקלנד שבמדינת ניו יורק, נבחר לכהן כראש העירייה.

פוקס ניצח ברוב קולות, בבחירות שהתקיימו אמש (שלישי). עד כה הוא כיהן כחבר במועצת הכפר יחד עם חברו, חסיד חב”ד אף הוא, ר’ מנדי לסקר.

במערכת הבחירות נבחרו עוד שני נציגים חרדים – יואל גרונוולד ורענן זידילה. מועצת הכפר מונה חמישה חברים.

בסרטון וידאו שפרסם, הודה פוקס לכל מי שהצביע עבורו והתחייב להמשיך ולפעול למען הקהילה. “ניצחנו ברוב גדול מאוד, הודות לכל העזרה שלכם”, אמר. “תודה לקב”ה על ההזדמנות לשרת את הקהילה, ואנו מודים לכל הגברים והנשים שיצאו להצביע”.

פוקס אמר כי הוא מצפה להמשיך ולשרת את הקהילה, “לשפר את השירותים ולשפר את התקשורת”.

הכפר פומונה הוקם לפני 56 שנים, צפונה מהעיר מונסי החסידית. במקום מתגוררים יותר מ-4000 תושבים, בהם מאות משפחות מחסידי חב”ד ומשפחות חרדיות.

החל משנת תשס”ז החלו חסידי חב”ד לעבור לכפר פומונה, לאחרי שהדיור בשכונת קראון הייטס שבברוקלין ומונסי התייקר מאוד. בפומנה מצאו החרדים שהגיעו למקום בתים גדולים, הממוקמים על שטח של דונם כל אחד, במחירים סבירים.

בכפר, המשתרע על שטח מיוער של מספר קילומטרים, פועלים עשרות בתי כנסת, יש בו חיידר חסידי לילדים וגם שתי ישיבות – גדולה וקטנה – של חב”ד.

מועצת הכפר שנבחרה אמש
הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    בחירות לכפר
    15/04/2023 22:35
    אלי הרשלר
  1. יפה חזרו ואמצו

  2. בחירות לכפר
    15/04/2023 22:36
    אלי הרשלר
  3. יפה חיזקו ואמצו תצליחו בכל מעשה ידכם