נס גדול: מחבל דקר צעירה בכתפה לעיני ילדים – וכך היא ניצלה

שבוע לאחר שהתרחש פיגוע דקירה בנתניה - המשטרה התירה לפרסום את פרטי האירוע • מחבל כבן 20 מיו"ש הגיע למדרחוב בנתניה סכין מתקפלת וניסה לדקור עוברי אורח, עד שנעצר על ידי המשטרה • האישה שהותקפה המשיכה בדרכה ועזבה את המקום
חיים טוויל
כ"ח אדר התשפ"ג / 21.03.2023 12:21

המשטרה עצרה לפני כשבוע בנתניה תושב יו”ש כשברשותו סכין. עם התפתחות החקירה עלה כי ביצע פיגוע דקירה ללא נפגעים.

ההשפעות המזיקות של המשקאות הממותקים: כל המספרים והנתונים

בתום חקירה יוגש נגדו השבוע כתב אישום ובקשת מעצר עד תום ההליכים.

מעצרו של המחבל בוצע לאחר  ששוטרי תחנת נתניה פתחו לפני יותר משבוע, בתאריך 12.3.23, בסריקות מבצעיות, עם קבלת דיווח במוקד 100 על חשוד המתהלך במדרחוב בעיר כשברשותו סכין סמוך לכיכר העצמאות ועל פי החשד אף דקר אזרחים.

שוטרים רכובים על אופנועים הגיעו תוך פרק זמן קצר למקום ועצרו את החשוד- תושב יו”ש בשנות ה-20 לחייו כשברשותו סכין מתקפלת, אולם במקום לא אותרו נפגעים.

במסגרת החקירה, לרבות איסוף ממצאי תיעוד מהמקום, תשאול וקבלת מידע נוסף, עלה כי החשוד דקר לעיני עוברים ושבים צעירה בכתפה לעיני ילדים עליהם שמרה, אולם באורח נס נקרעה שכבת המעיל בלבד ללא שהצעירה נפצעה בגופה. היא המשיכה בדרכה ועזבה את המקום.

היחידה המיוחדת ללוחמה בפשיעה בתחנת נתניה ניהלה חקירה מואצת וסמויה, במסגרתה שללו חשד כי קיימים שותפים לעבירה או פעילות חבלנית נוספת, ובהתאם לצורכי החקירה מעצרו הוארך בבימ”ש.

הבוקר הובא החשוד לדיון בבקשה להאריך את מעצרו פעם נוספת בבית המשפט הצבאי ובימים הקרובים יוגש נגדו כתב אישום בגין המיוחס לו.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות