חריג: כך מתנהל ומגיב דובר צה”ל למגזר החרדי ברשתות החברתיות

פעילות פוליטית בצבא? דובר צה"ל למגזר החרדי מתבטא פוליטית ברשתות החברתיות, תקף שרים מהימין, ותמך בכינוי מחבל כ"גיבור" • בשיחה עם חדשות 14 הודה במעשים המיוחסים לו • דובר צה"ל: "התנהלות החייל תוחקרה והוא הועמד לדין משמעתי"
חרדים 10
כ"ז אדר התשפ"ג / 20.03.2023 21:36

דובר צה”ל למגזר החרדי חורג מתפקידו ומתבטא פוליטית, בניגוד לנהלים ולפקודות?

ההשפעות המזיקות של המשקאות הממותקים: כל המספרים והנתונים

בדובר צה”ל ממנים לכל מגזר קצינים לתפקיד הדובר, אך למגזר החרדי ממונה פעם אחר פעם חייל סדיר בדרגת רב”ט. הפעם מדובר בחיים יעקבסון, דובר צה”ל למגזר החרדי, שלפי דיווח של יהונתן וייס בחדשות 14,  מגיב ומתבטא ברשתות החברתיות מתוך אג’נדה פוליטית מובהקת, תוך שהוא מצדד באנשי שמאל קיצוני ומשמיץ שרים ואת מגיש ערוץ 14 ינון מגל.

כך, למשל, יעקבסון צייץ מחדש ציוץ של רון קופמן שהגיב לחבר הכנסת דודי אמסלם: “אתה לא רק מחוקק, אתה ממשיך דרכו של ד”ר גבלס, שהיה גזען בדיוק כמוך, אנטישמי מלא מלא. ואתה רוצה סוף לאשכנזים, בדיוק כמו שרצה הדוקטור, איפה תתכנן את הפתרון הסופי? בוילה ואנזי, או בארוחת שישי בבית? אתה אשפה פוליטית רקובה ומצחינה”.

בהמשך הגיב יעקבסון “סמרטוטון” על פוסט של שר הכלכלה ח”כ ניר ברקת, שהביע זעזוע בעקבות המצור על שרה נתניהו.

הוא גם הגיב ל’דמוקרט טיוי’ על פיטוריו של ישראל פריי שכינה מחבל “גיבור”: “לא שותפים שלנו ולא הבית שלנו. פיטרתם עיתונאי מצוין והפצתם עליו שקרים. תתביישו פריווילגים קטנים וחסרי עמוד שדרה”.

בשיחה עם חדשות 14 הודה יעקבסון במעשים המיוחסים לו.

מדובר צה”ל נמסר לחדשות 14: “מבירור ראשוני עולה כי המקרים המוזכרים אכן חורגים מהפקודות והנהלים. התנהלות החייל תוחקרה והוא הועמד לדין משמעתי”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות