‘אמרה כבר שמע ישראל לפני מוות’: ‘פיטבול’ תקף נערה חרדית בת 15

חיים טוויל
|
כ"ז אדר התשפ"ג / 20.03.2023 19:55
כלב מסוכן מסוג פיטבול שהסתובב ללא בעלים ובלי פיקוח תקף שוב ושוב נערה חרדית בת 15 ונשך אותה מספר פעמים • עורך דינה: “מרשתי סובלת מנשיכות עמוקות וסימנים שייוותרו בגופה, וזאת בנוסף לחרדות מאירוע טראומתי שלא יישכח”

מקרה מזעזע במיוחד בפתח תקווה: נערה חרדית בת 15 ננשכה אתמול (ראשון) בערב על ידי כלב מסוכן מסוג פיטבול, שהסתובב ברחוב באופן חופשי ומשוחרר, בלי זמם על פיו ובלי בעלים.

ההשפעות המזיקות של המשקאות הממותקים: כל המספרים והנתונים

המקרה התרחש ברחוב פרנקפורטר בפתח תקווה, כשהצעירה הייתה בדרך לביתה והפיטבול החל לרדוף אחריה, התנפל עליה ונשך אותה ברגלה. הנערה ניסתה להימלט והכלב המשיך ונשך אותה שוב ושוב ארבע פעמים.

רק בהתערבות שכנים היא ניצלה והצליחה להזעיק את הוריה וצוות רפואי.

ההורים המזועזעים הגישו תלונה במשטרה ובשירות הוטרינרי העירוני. “היא אמרה וידוי ו’שמע ישראל’ כי חשבה שהיא לפני המוות”, הם מספרים.

עו”ד בנימין ארביב, המייצג את הנערה שהותקפה: “מדובר באירוע קשה וחמור בו נפצעה ילדה צעירה כבת 15, בעקבות כך שאפשרו לכלב מסוכן מסוג פיטבול – המוגדר כחיה מסוכנת בחוק – להסתובב ללא זמם לפיו וללא בעליו. העובדה החמורה הזו גרמה לאירוע הקשה והאחריות רובצת לפתחו של בעל הכלב שאפשר ברשלנותו לכלב מסוג זה להסתובב ללא כל השגחה וזמם לפיו, וכמו כן, אחריות לא פחותה מוטלת לפתחה של העירייה שבאחריותה למנוע אירועים מסוג זה ועליה לבצע אכיפה של כלבים מסוג זה המשוטטים ללא בעלים ולא לאפשר להם להסתובב באופן מסוכן.

“אני קורא לעיריית פתח תקווה לשתף פעולה ולסייע ככל שניתן עם החקירה ולהעמיד את כל החומרים שיאפשרו את גילוי זהות בעליו של הכלב והפעולות שננקטו בגינו, ומצפה שמשטרת ישראל תחקור את המקרה עד תומו. כלבים מסוג כזה כבר גרמו בעבר ברחבי העולם למקרים קשים של תקיפה ואף למוות אצל ילדים”.

עו”ד ארביב הוסיף: “במקרה שלנו, האירוע הסתיים בנשיכות קשות. מרשתי סובלת מנשיכות עמוקות וסימנים שייוותרו בגופה, וזאת בנוסף לחרדות מאירוע טראומתי שלא יישכח”.

מדוברות עיריית פתח תקווה נמסר: “מדובר במקרה חמור נגדו אנו מבצעים אכיפה בלתי מתפשרת. בתוך כך, בהתאם לדיווח שהתקבל על ידי משרד הבריאות, הגורמים בשירות הוטרינרי העירוני פעלו לאיתור הבעלים והכלב נלקח לתצפית בהתאם לחוק. יצוין כי מדובר בכלב פיטבול, גזע מסוכן, שלא טופל כנדרש”.