הלינץ’ בהצעת הנישואין: הזוג הגיש תביעת מיליונים נגד מחבל נוסף

בני הזוג אנטמן אשר נפצעו בלינץ' בהר הזיתים כשחזרו מהצעת הנישואין שלהם, הגישו תביעה אזרחית של כ-2,000,000 שקלים בבית משפט השלום בירושלים, כנגד מחבל נוסף שהשתתף בלינץ' • לפני כחודשיים הגישו תביעה דומה נגד שני מחבלים אחרים מהלינץ'
חיים טוויל
כ"ז אדר התשפ"ג / 20.03.2023 12:53

אביה ושחר אנטמן אשר הותקפו בלינץ’ לפני כשנתיים, לאחר שחזרו מהצעת הנישואין שלהם בבית החושן בירושלים, הגישו באמצעות עו”ד חיים בלייכר מחוננו תביעה אזרחית בבית המשפט השלום בירושלים, כנגד מחבל נוסף שהשתתף בלינץ’ בסך 1,950,000 שקלים.

ההשפעות המזיקות של המשקאות הממותקים: כל המספרים והנתונים

המחבל הורשע בחודש אוגוסט 2022 והוטלו עליו 27 חודשי מאסר בפועל, לצד עונשי מאסר על-תנאי וכן פיצוי בסך 8,000 שקלים.

בחוננו אומרים כי בקרוב יגישו תביעה נוספת כנגד שני מחבלים נוספים שהשתתפו בלינץ’ ונידונו ל-6 עד 9 שנות מאסר.

בתביעה אותה הגיש עו”ד בלייכר, מופיע  פירוט אודות הנזק שנגרם להם כתוצאה מהאירוע ופירוט אודות הכאב והסבל שחוו, ועדיין חווים, בעיקר במישור הנפשי, בעקבות האירוע.

במסגרת התביעה מבקשים הנפגעים מבית המשפט להשית על המחבל גם פיצויים עונשים, בשל העובדה כי המחבל גרם להם את הנזקים מתוך מניע גזעני-לאומני (טרור).

הלינץ’ הקשה אירע כשנתיים, לאחר שאביה הציע נישואין לבחירת ליבו שחר בבית החושן הצופה על הר הבית. בדרכם חזור מהצעת הנישואין נחסם רכבם על ידי פורעים ערבים אשר החלו לזרוק עליהם סלעים ואבנים. אביה יצא מהרכב וספג מכות, אבנים ואף נדקר בגבו.

שחר הצליחה להימלט ולחבור למשטרה, ואביה הפצוע הגיע אליהם אף הוא. הוא פונה לבית החולים שערי צדק, אושפז ונזקק לטיפול רפואי ממושך – מה שדחה את מסיבת האירוסין של הזוג.

עו”ד חיים בלייכר אמר לאחר הגשת כתב התביעה: “אנו נעשה מאמץ להגיע לכל מחבל שפגע ביהודים כדי לגבות מהם מחיר גבוה על מעשיהם אנו מקווים שפעילות זו תתרום למלחמה של עם ישראל כנגד הטרור האיסלאמי שפועל נגדנו כל העת”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות