נתפס נוהג במהירות של 243 קמ”ש – וזה התירוץ המדהים שאמר לשוטר

צעיר בן 31 הורשע לאחר שנתפס נוהג במהירות מופרזת • לשוטר התנועה שעצר אותו אמר: "כפרה עליך, תן לי קצת כבוד - מישהו מת, אני הולך להחייאה"
חרדים 10
כ"ו אדר התשפ"ג / 19.03.2023 16:01

התירוצים ששוטרי התנועה מקבלים מנהגים העוברים על החוק הם רבים ומגוונים. אבל אין ספר שהתירוץ של תושב הצפון, בן 31, כובש את אחד המקומות הגבוהים ברשימה.

ההשפעות המזיקות של המשקאות הממותקים: כל המספרים והנתונים

הנהג, שנתפס נוהג במהירות 243 קמ”ש ברכב שעבר שיפורים, אמר לשוטר שעצר אותו: “כפרה עליך, תן לי קצת כבוד – מישהו מת אני הולך להחייאה”.

לפי הדיווח של אבי כהן ב’ישראל היום’, בימים האחרונים בית המשפט לתעבורה בפתח תקווה הרשיע אותו במיוחס לו.

לפי כתב האישום, שהוגש  על ידי יחידת התביעות תעבורה מרכז, האיש נהג ברכב פרטי מסוג פולקסווגן בכביש 6 מדרום לצפון, במהירות של 243 קמ”ש במקום בו מותרת מהירות מרבית של 120 קמ”ש.

בעדותו בבית המשפט ציין שוטר התנועה, כי כאשר התנועה הייתה דלילה בכביש, הבחין ברכב הנאשם, כאשר לצדו בצד ימין נסע אופנוע, הוא כיוון הממל”ז למרכז חזית הרכב וקיבל מדד מהירות של 248 קמ”ש לפני הפחתה.

לאחר שנעצר, אמר הנהג בין השאר: “טעיתי אני מתנצל… כפרה עליך תן לי קצת כבוד, מישהו מת אני הולך להחייאה, שותק לא מדבר, יש לי הגבלת מהירות מהחברה, נסעתי מאה ושמונה, תמחק את זה (-הצביע לכיוון הנתונים בממל”ז) תעשה מאה ועשרים, מאה וארבעים”.

בחקירתו הנגדית השיב הנאשם כי הוא לא  זוכר את הדברים, ויכול להיות שזה נאמר מרוב לחץ.

שופטת בית המשפט לתעבורה, מגי כהן, הרשיעה את הנאשם בכל המיוחס לו, וציינה כי המדידה תקינה והיא לא מקבל את טענת הנהג כי נסע במהירות המותרת וכי השוטר לא מדד את מהירות נסיעתו.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות