ירושלים: צעיר שהחליק על זיתים יפוצה על ידי העירייה בכ-80 אלף שקלים

התובע שיחק להנאתו במגרש כדורסל בגן הפעמון, כאשר לפתע החליק על זיתים שנשרו על המגרש מעצי זית סמוכים, הוטח בעוצמה בקרקע, ונחבל בכל חלקי גופו • בתביעה טען: העירייה לא ביצעה פעולות נדרשות למניעת המפגע
יוני גרין
כ"ו אדר התשפ"ג / 19.03.2023 10:46

עיריית ירושלים תפצה מהנדס,  תושב העיר בן 32, בכ-80 אלף שקלים, לאחר שהחליק בעת ששיחק במגרש כדורסל בגן הפעמון – וכתוצאה מכך שבר את רגלו.

ההשפעות המזיקות של המשקאות הממותקים: כל המספרים והנתונים

עו”ד איתמר בן עמי הגיש בשמו של הצעיר תביעה נגד עיריית ירושלים. לדבריו, המקרה אירע לפני כשנתיים וחצי בעת שהתובע שיחק להנאתו בכדורסל. על פי התביעה, לפתע החליק הצעיר על זיתים שנשרו על המגרש מעצי זית סמוכים, הוטח בעוצמה בקרקע, ונחבל בכל חלקי גופו.

ממגרש הכדורסל, פונה הצעיר למרפאה לצורך קבלת טיפול רפואי, שם אובחן כי הוא סובל משברים בקרסולו השמאלי. הרופאים גיבסו את רגלו, והוא החל במעקב רפואי בקופת חולים.

לדברי עו”ד בן-עמי, בשל פציעתו נצרך התובע לטיפולים רבים, לרבות טיפולי פיזיותרפיה, אולם אלה לא השיבו את מצבו הבריאותי לקדמותו, והוא ממשיך לסבול מכאבים וממגבלת תנועה.

לדברי הפרקליט, עיריית ירושלים התרשלה, בין היתר בכך שתכננה והקימה מגרש ספורט בסמוך לעצי פרי נשירים, שלא תוחזקו כראוי ולא כוסו ברשת למניעת נשירת פירות העצים לעבר מגרש הספורט, וכן לא ביצעה פעולות נדרשות למניעת המפגע במגרש המיועד לפעילות ספורטיבית.

כמו כן, לא דאגה העירייה להציב שלטים לצד המגרש, על מנת להזהיר את המשחקים בו.

לאחרונה, הגיע עו”ד בן עמי להסכם פשרה עם עיריית ירושלים, לפיו ישולמו לתובע פיצויים של כ-78 אלף שקלים, והוא, מצדו, ימשוך את התביעה.

בית משפט השלום בירושלים אישר את ההסכם ונתן לו תוקף של פסק דין.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות