נער בן 15 נעצר בירושלים: חשוד בדרדור ‘הצפרדע’ שפצעה את מירל

הנער היה בבריחה במהלך החודשים האחרונים - עד הלילה, כאשר נעצר על ידי השוטרים באולם שמחות, והועבר לחקירה בתחנת המשטרה • במהלך היום יובא בפני בימ"ש, שם תבקש המשטרה את הארכת מעצרו
חיים טוויל
כ"ו אדר התשפ"ג / 19.03.2023 09:35

תושב ירושלים נעצר הלילה (מוצ”ש) על ידי המשטרה בחשד למעורבות בגרימת פציעתה הקשה של מרת מירל דז’לובסקי, אם ל-11, כתוצאה מפח שהציתו ודרדרו לעברה בירושלים החשוד ושני מעורבים נוספים, שנעצרו בחודשים האחרונים – וכבר והוגשו נגדם כתבי אישום.

ההשפעות המזיקות של המשקאות הממותקים: כל המספרים והנתונים

חקירה של תחנת לב הבירה המחוז ירושלים. הובילה הלילה לאיתורו של החשוד, נער בן 15 מירושלים, שהיה בבריחה במהלך החודשים האחרונים – עד הלילה, עת נעצר על ידי השוטרים באולם שמחות, והועבר לחקירה בתחנת המשטרה.

על פי חשד המשטרה וחומרי החקירה, החשוד מעורב יחד עם נוספים בגרימת פציעתה הקשה של מרת מירל בתאריך 15.12.22 בשעת ערב מאוחרת, במהלך מחאה שגלשה להפרת סדר ברחוב יחזקאל, זאת על רקע מעצרו של חשוד בהצתת חנות סלולר.

החשודים חברו יחדיו, הציתו את תכולת פח המוצב במקום ומיד לאחר מכן דרדרו את הפח במורד הרחוב וגרמו לפציעה הקשה.

בעקבות המקרה נפתחה חקירה מאומצת במטרה להתחקות אחר כלל החשודים במעשה, תוך שבוצעו פעולות מבצעיות, חקירתיות ומודיעיניות מגוונות, שהובילו למעצר שניים מהחשודים – בירושלים ובאלעד – חקירתם והגשת כתבי אישום נגדם בבימ”ש.

החשוד השלישי במעשה שנעצר הלילה, יובא במהלך היום בפני בימ”ש שם תבקש המשטרה את הארכת מעצרו לטובת המשך פעולות החקירה הנדרשות בעניינו.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות