“צריך להרוג את נתניהו רבותי, שהחרדים יתלו עצמם עם התפילין”

תושב השרון בן 70 תועד בסרטון שהופץ ברשתות החברתיות קורא לפגוע בראש הממשלה ומשפחתו • על החרדים: "הביאו אותי למצב שאני שונא חובשי כיפה, אני מצטער לומר לך. שיתלו את עצמם עם התפילין שלהם מכאן עד בני ברק" • הוא נעצר לחקירה – בסיומה שוחרר בתנאים מגבילים
חיים טוויל
כ"ו אדר התשפ"ג / 18.03.2023 22:14

תושב השרון כבן 70 נעצר היום (שבת) בחשד לעבירות איומים, לאחר שתועד בסרטון שפורסם ברשתות החברתיות בו הוא קורא לרצוח את ראש הממשלה, לפגוע בבני משפחתו – והביע שנאה כלפי החרדים.

ההשפעות המזיקות של המשקאות הממותקים: כל המספרים והנתונים

המעצר בוצע לאחר ששוטרי תחנת פתח תקוה קיבלו דיווח על הסרטון המופץ ברשת, בו אדם תועד מתבטא, בין השאר, כלפי ראש הממשלה באופן המהווה חשד לעבירת איומים.

חוקרי התחנה בצעו מגוון פעולות לאיתור החשוד – תושב השרון כבן 70, ובהתאם לחשדות עוכב לחקירה בתחנת המשטרה, לבחינת הרקע והנסיבות.

בסיום החקירה הוא שוחרר למעצר בית בתנאים מגבילים.

בסרטון אמר האיש: “שימותו כמה אנשים, אני רוצה שיישפך דם, הלואי שיזרקו רימונים הלואי שיהיה בלגאן, שיהרגו מישהו, רק ככה הם מבינים. תקשיב רגע, יש שם ביבי מטומטם שמה שחשוב לו זה ה* שלו ושל שרה אשתו ושל הילד המפגר שלו, צריך להרוג אותם! צריך להרוג אותם רבותי!”

(נוכח במקום אומר לו: צריך להרוג אנשים כמוך, חולרע אתה, והוא השיב לו “אתה מפגר”).

ומה צריך לעשות לחרדים?  “יש מסילה של הרכבת, יש שם כבלים, שיתלו את עצמם עם התפילין שלהם מכאן עד לבני ברק. אני היום שונא כל מי שחובש כיפה. הם גרמו לי לזה. אני לא סובל את כל הדתיים, הם ***. באופן גורף אני אומר שהביאו אותי למצב שאני שונא חובשי כיפה, אני מצטער לומר לך. שיתלו את עצמם עם התפילין שלהם מכאן עד בני ברק, הם לא מעניינים אותי”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    רופא חולי עמו ישראל
    19/03/2023 00:14
    יוסף
  1. הוא נראה לא שפוי