השר מיקי זוהר: “נעשה פשרות, אבל הרפורמה עדיין תהיה משמעותית”

השר מיקי זוהר מודאג מהקרע בעם, שהולך ומחריף: "הרפורמה נדרשת, אבל אנחנו נתפשר כדי שיהיה לעם ישראל טוב" • "עצירת החקיקה תחריף את ההפגנות ולא תועיל אלא רק תוביל לכאוס"
חרדים 10
כ"ה אדר התשפ"ג / 18.03.2023 21:15

שר התרבות והספורט מיקי זוהר אמר הערב (מוצ”ש) כי לדעתו הרפורמה במערכת המשפט חשובה, אבל בליכוד קשובים ומוכנים לפשרות.

ההשפעות המזיקות של המשקאות הממותקים: כל המספרים והנתונים

“הרפורמה נדרשת, זה המעשה הנכון אבל אנחנו נתפשר כדי שיהיה לעם ישראל טוב. אנחנו לא נלך ראש בקיר”, אמר זוהר בראיון לתוכנית ‘פגוש את העיתונות’ בחדשות 12.

לדבריו, המחאות נגד הרפורמה מטרידות אותו פחות מהקרע בעם. “הרפורמה היא המעשה הדמוקרטי הנכון לעשות, בהתאם לאמון הציבור שקיבלנו. מחאת הכלכלנים לא מטרידה אותנו, גם לא מחאת המשפטנים או ההפגנות הרבות. מה שמטריד אותנו זה הקרע בעם ישראל, המאבק בין ימין לשמאל עבר ממש לשנאת אחים, זה כבר מזמן לא אירוע פוליטי. זה מה שמטריד אותנו ולכן לא תהיה לנו ברירה מלבד לנסות ולהגיע להסכמות”.

הוא הוסיף: “אם נמשיך ללכת עם הראש בקיר והקרע יעמיק – מי שתפגע זוהי מדינת ישראל. נבחרנו ואם צריך להתפשר, גם פשרות כואבות – נעשה את זה. אבל הפשרות לא יבטלו את הרפורמה, היא עדיין תהיה משמעותית ותשנה את פני המשפט בישראל”.

זוהר טען, כי “עצירת החקיקה תחריף את ההפגנות ולא תועיל אלא רק תוביל לכאוס”.

לדבריו, יריב לוין מנהל שיחות מול כלכלנים בכירים וגורמים רבים, במטרה ליצור רפורמה בצורה הטובה ביותר, אך בכל מקרה הרפורמה תעבור. “אנחנו גם ככה נצליח למצוא 61 תומכים – גם יולי אדלשטיין יתמוך בה”.

הוא הדגיש: “אנחנו רוצים שינוי היסטורי שסוף סוף אחרי כל כך הרבה שנים בשלטון – נוכל לשלוט. יש לנו את המנדט מהציבור ואנחנו באים לממש את מה שהציבור רוצה”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    תבוסתן!
    18/03/2023 22:59
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. לעם ישראל טוב מאוד עם הרפורמה ככתבה וכלשונה. לכל מי שלא טוב, ימשיך להיות לא טוב גם את תתפשרו. למען השם, אל תעשו את זה!

  2. בשביל מה בחרנו בכם יא פחדן
    19/03/2023 07:13
    צחי
  3. פחדנים