יממה לאחר הגרפיטי ‘יריב לוין אויב העם’: החשוד במעשה עוכב לחקירה

תושב מודיעין בשנות ה-60 לחייו עוכב בחשד שהשחית את קיר ביתו של שר המשפטים יריב לוין בעיר בעוד השר יושב 'שבעה' על אביו • תושב השרון כבן 70 נעצר בחשד שהפיץ סרטון איומים על ראש הממשלה
חיים טוויל
כ"ה אדר התשפ"ג / 18.03.2023 20:22

המשטרה עיכבה היום (שבת) לחקירה תושב העיר מודיעין, בשנות ה-60 לחייו, בחשד כי השחית את קיר ביתו של שר המשפטים יריב לוין במודיעין, בעוד השר יושב ‘שבעה’ על אביו ז”ל.

ההשפעות המזיקות של המשקאות הממותקים: כל המספרים והנתונים

בליל שישי ריסס החשוד על חומת הבית של שר המשפטים: “יריב לוין – אויב העם”.

עם קבלת הדיווח על ריסוס הגרפיטי, חוקרי תחנת המשטרה אספו ממצאים מהזירה, לרבות ממצאים פורנזים ותיעודיים, שהובילו לזיהוי חשוד במעשה.

האיש עוכב לחקירה בתחנת המשטרה במודיעין, לבחינת הרקע, המניע והנסיבות.

במערכת הפוליטית התייחסו לאירוע החמור – וגינו אותו.

יו”ר המחנה הממלכתי בני גנץ אמר אתמול: “‏גם כשהבית בוער, צריך לשים גבולות. אני מגנה את ריסוס הכתובות סמוך לביתו. ההפגנות לשמירה על הדמוקרטיה הן קריטיות, כתובות נאצה והסתה – לא לגיטימיות”.

ראש הממשלה בנימין נתניהו פרסם הודעת גינוי. “אני מגנה בתוקף את ריסוס כתובת הנאצה נגד השר יריב לוין בזמן שהוא יושב שבעה, את ההתקפה האלימה נגד השר ניר ברקת בעת שהיה באירוע פוליטי ואת הקריאות לרצח נגד יו”ר ועדת החוקה שמחה רוטמן. אני מצפה מהמשטרה ומהפרקליטות לפעול מייד ובכל העוצמה נגד גילויי ההסתה והאלימות הללו”.

בתוך כך, שוטרי תחנת פתח תקוה פתחו היום בחקירה, עם קבלת דיווח על סרטון המופץ ברשת, בו אדם תועד מתבטא, בין השאר, כלפי ראש הממשלה באופן המהווה חשד לעבירת איומים.

חוקרי התחנה בצעו מגוון פעולות לאיתור החשוד – תושב השרון כבן 70, ובהתאם לחשדות עוכב לחקירה בתחנת המשטרה, לבחינת הרקע והנסיבות.

בסיום החקירה הוא שוחרר למעצר בית בתנאים מגבילים.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות